Project gotham street racing 1

Discussie in 'Algemeen' gestart door DuttY_r0cks, 28 jun 2004.

1. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    he jongens heb net dit spel by bol besteld heb ik tenminste iets te doen tot sudeki komt maarruh wat ik wou vragen is wat vinden julie van dit spel vinden en wat zijn de plus en min punten ..?? :{

2. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    lees eens wat reviews... :)
    ik heb zelf pgr2 en daar ben ik heel tevreden over :9

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    'k heb ze alle bij..maar om nou PGR met PGR 2 te vergelijking.....kunje beter voor deeltje 2 gaan...verder van PGR tis wel een grappig spelletje ik speelde het heel vaak voor toen ik PGR 2 kreeg..watzijn de minpunten: Het ziet er minder uit als PGR 2, er zijn minder auto's. Pluspunten: Je kan er leuk wat uurtjes aan beleven

4. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    PGR 2 is overduidelijk beter dan deel 1 maar ik heb PGR 1 ook vrij veel gespeeld, maar ik vind het gewoon minder leuk dan pgr 2.

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik vind pgr1 leuker dan pgr2. Komt denk ik omdat ik geen live heb. Heb mooi deeltje 2 het huis uit gedaan, en deeltje 1 gehouden. Vermaak met er nog steeds mee.

6. vwolfs

vwolfs Sgt Pepper

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen Pgr 1 en ik vind het een zeer fijn spel. Ik speel het nu nog heel vaak. Voor mensen zonder live is pgr 1 prijs-kwaliteit beter dan pgr 2 denk ik. Er zitten heel veel parcours in, veel auto's en de graphics vallen goed mee.

7. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de single player van PGR 1 ook leuker dan de single player van deel 2. Daar veranderen de graphics en het aantal auto's niks aan. Dankzij de multiplayer over Live vind ik PGR 2 beter dan deel 1. Maar als je geen live hebt zou ik deel 1 kopen. Ik vind deel 1 ook beter rijden dan deel 2, en het "oude" (moeilijkere) kudos systeem vond ik leuker (dat je zelf instelde hoe moeilijk je het wilde hebben).

8. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    okeej bedankt jongens dat word dus smullen :D:D

9. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    PGR1 is meesterlijk en was naast Halo de reden dat ik uberhaupt een Xbox kocht. Hij is wel flink pittig overigens als je alles op Goud wil halen, moelijker dan het platinum niveau van PGR2. Maar als je deze game nog niet hebt is het goed dat je het gekocht hebt: een absolute classic! *)

10. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind PGR1 minstens evengoed als PGR2.
    Op sommige punten is PGR1 zelfs nog een stuk beter met name de framerate die bij PGR2 ff van 6 hoog naar benede is gedonderd.
    Maargoed, heb meer genoten van de single player in pgr1 dan in 2, dat is iig zeker.

11. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    mee eens... het draait nl toch vooral om live! bij deel 2 (bij mij iig dan he)

Deel Deze Pagina