Fablefan.nl stapt uit het land der fabelen!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 3 apr 2004.

  1. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    precies!!! luister naar Paceydre!!! :9

    nee ff serieus.. forum is heel leuk en met meer mensen nog leuker. dus gewoon ff ernaartoe surfen. _0/
     
  2. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    De game is nog niet uit, dus ik denk dat je pas een groter aantal bezoekers krijgt na de release.. Nu hebben de mensen er nog niet super veel aan :p
     
  3. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo ik heb me ook even aangemeld, hopelijk blijf ik ook een beetje actief.
    Mijn Forum nick is overigens Lucca :)
     
  4. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Prachtige site voor waarschijnlijk een prachtig spel.
     
  5. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had eerder al een thread aangemaakt vanwege het bericht dat je hieronder kan lezen. Die thread is helaas gesloten.

    Deze thread heeft Kobold voor mij opgezet zodat ik hier vette dingen kan vermelden over Fablefan.nl. Bijvoorbeeld Exclusieve dingen of een wedstrijd.

    Nou, laat mij jullie nou maar eens verassen *)
    =================================================

    Inmiddels is Fablefan.nl al enkele maanden online en hebben we jullie zoveel mogelijk op de hoogte gehouden van het nieuwste nieuws rond Lionhead’s Fable voor de Xbox. Nu willen we jullie wat extra’s aanbieden, een prijsvraag! Nieuwsgierig naar wat het is?

    Je kan een door het Fable team gesigneerd Fable T-Shirt winnen _O_
    Voor alle info voor wat je daarvoor moet doen zal je een bezoekje moeten brengen aan Fablefan.nl.

    Ik hoop erop dat er veel mensen mee zullen doen. De wedstrijd is deze avond geopend en zal 3 weken duren. Daarna ga ik met 5 andere medewerkers van de site op zoek naar de winnaar en die zullen wij dan doorgeven aan Lionhead Studios.

    that's all for now _0/
     
  6. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vroeg mijn eigen af of er al mensen bezig zijn met leuke creaties om in te sturen voor de wedstrijd.

    Ik hoop dat jullie mijn inbox snel zullen vullen _0/
     
  7. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    na, ik pas. ben niet zo'n creatief genie, hoop wel dat er genoeg anderen meedoen!
     
  8. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kunt ook nog altijd een foto maken
    Je hoeft niet perse iets te maken op de computer
     
  9. DeYous

    DeYous xbox rules

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    1
    no offence, toffe site verder,
    maar er is toch zo'n sch**t regel dat je niet mag verwijzen naar sites buiten xbw ofzo? of je eigen site promoten. kvroeg me af hoe et nou precies zat. (vanmij mag et dus gewoon lekker blijven staan maar die regel vink een beetje raar dan...) :confused:
     
  10. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    De mensen van fablefan hebben gevraagt om hier te adverteren, daar zit het verschil in. En zoals je kan zien heeft Mirik zelf dit topic aangemaakt, dus ja..
     
  11. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    De echte reden is dat Mike, onze buddy en ex-crew meedoet aan de site, is dus een soort zijproject van XBW crewpersonen, dat is uiteraard alleen te bemoedigen.
     
  12. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Op pagina 2 van deze thread kon je al lezen dat we een wedstrijd hebben op Fablefan.nl. Nu wou ik dus graag weten van jullie of je mee gaat doen aan de wedstrijd (gelieve alleen te reageren in deze thread als je mee gaat doen).

    Op het moment heb ik nog maar een paar inzendingen binnen dus je maakt momenteel zeer veel kans om te winnen. Wedstrijd is open tot en met 15 Juli!!!
     
  13. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn een paar mensen die mij een mailtje hebben gestuurd. Omdat op de wedstrijd pagina van Fablefan.nl staat dat je minstens 16 jaar oud moet zijn voor je mee mag doen aan de wedstrijd vonden ze het jammer dat ze geen kans konden maken op het Gesigneerde Fable T-Shirt.

    Die kans is er zeer zeker wel!!!
    Je kan zelfs als je 1 jaar oud bent meedoen aan de wedstrijd doormiddel van een omweg...laat gewoon iemand van 16 of ouder het voor jou insturen (1 van je ouders, oudere broer/zus)

    Verders wil ik nog even melden dat de inzendingen momenteel op 1 hand te tellen zijn, je maakt dus ontzettend veel kans om het gesigneerde T-shirt te winnen met o.a. de handtekeningen van Peter Molyneux en de bedenkers van het spel de gebroeders Carter.
     
  14. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand van xbw.nl die mee wil doen? Er zijn op dit moment nog steeds zeer weinig inzendingen en daardoor maak je zeer veel kans. Je kan alles gebruiken: Paint, Photoshop, Paintshop pro of zelfs jezelf als held verkleden en nog veel meer mogelijkheden. Het enige criterium is dat het met helden te maken moet hebben!
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ben ook geregistreerd! :)
     
  16. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt wel of niemand een door Peter Molyneux & Co gesigneerd Fable T-Shirt wilt winnen |:-

    Inzendingen zijn nog steeds op 1 hand te tellen, doe dus snel mee want je maakt veel kans om te winnen ;)
     
  17. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    De wedstrijd is afgelopen en de winnaar zal zo snel mogelijk bekend worden gemaakt. Heb in totaal maar 8 inzendingen ontvangen wat wel mager is.
     
  18. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Winnaar van de Be a Hero wedstrijd is bekend gemaakt op Fablefan.nl
     
  19. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Aankomende Woensdag en Donderdag zal Fablefan.nl niet bereikbaar zijn vanwege een Server upgrade bij Lionhead Studios. Fablefan.nl staat op de server van Lionhead en de site + het forum zullen na de upgrade dus sneller moeten zijn.
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2004
  20. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Het zou idd mooi zijn als de site en het forum wat sneller worden. Ging wel erg traag vond ik..:)
     

Deel Deze Pagina