Ik heb Far Cry thuis, en man wat een mooi spel! Dat komt mede doordat je werkelijk overal naar toe kan, de vrijheid die ze aan je geven is enorm!!! Over het hele eiland kan je komen, met de boot, auto, deltavlieger of zwemmend. Graphics kan ik niet zo heel erg over mee praten omdat mijn video kaart niet zo heel goed is, goed genoeg om een struikje met gras te onderscheiden maar hij laat niet alle details zien, maar van wat ik er over heb horen zeggen dat de graphics erg goed zijn (kom die 'Far Cry 2' ook naar de PC of niet?)
Natuurlijk wel, maar degene die 't spel hebben liggen en ervan af willen lezen jouw berichtje in deze thread niet. _0/
Instincts is Gewoon FC maar dan helenmaal getuned n ready for Xbox, veel nieuwe extra's en een aantal nieuwe locaties, ook gigantisch veel nieuwe effecten, tis gewoon een opgepoetste versie van FC, en oh zo veel beter
gaat het eigenlijk gewoon een conversie zijn van de pc naar de xbox, of gaan er zich ook enkele aanpassingen in voordoen?
lol, das met mijn verjaardag zou een leuk cadeautje zijn Mij lijkt hij echt zo vet he, sowieso omdat ubi soft erachter zit en die heeft nogal een goede reputatie. En ja, vrijheid is misschien wel 1 van de belangrijkste dingen in een game. Ook ziet het er leuk uit en aliens is ook leuk Wat maken die aliens nou uit, als er 1-tje rondloopt die er stoer/mooi gemaakt/gevaarlijk uitziet dan ben ik tevreden
Lijkt mij top om zelf maps te maken. Als dit met een goede editor in de game komt.....damn, dan wordt het echt TOP.
Er zijn geen "Aliens" in Far Cry, Zoals ik al eerder zei, het zijn genetisch gemanipuleerde dieren, O.A apen en ook een aantal mensen die omgebouwd zijn tot een soort "UberMenschen". Je hoeft echt geen Halo bullshit te verwachten in FarCry @ Maps Maken, ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het mogelijk is om met bepaalde PC software maps te maken voor Instincts, die ja daarna via een USB connectie of gewoon van schijf af kan uppen naar je xbox HDD, dit klinkt wel zeer sexy als je ut mij vraagt
Als je dan ook maar mooie maps kunt maken, wamt ik heb het bij Timesplitters 2 ook gedaan en die maps vond ik erg tegenvallen
ja je eigen mappen maken viel zeker heel erg tegen bij timesplitters 2. Maarjah de makers van Far Cry hebben nu gezien hoe het niet moet en daar moeten ze dan maar wat mee doen. _o_
Kun je op de PC versie dan niet zelf maps maken?? Mocht het wel zo zijn (wat ik denk) was dat dan goed gemaakt?
Jah, je kan je eigen maps maken in de pC versie van Far Cry, zit gratis bij het spel en ik he begrepen dat het goed uitgewerkt si !
Naast een briljante singleplayer krijgt deze game ook een erg grote multiplayer functie. Met 8 multiplayer modes en een map editor. Dit is volgens mij de 1e game waarmee je zelf maps kunt ontwikkelen op de xbox. Deze game lijkt me echt geweldig! Helaas moeten we tot 2005 wachten.
Ik heb de demo gespeelt op de pc en super mooi en echt tof dat hij op de xbox komt lees het nu voor het eerst!