Hallo jongens (en meiden), na het uitspelen van Ninja Gaiden op Normal zit ik met een mogelijk probleem. Velen zeggen namelijk dat je kunt doorspelen met de wapens die je aan het eind van de game had, en daar dus mee door kunt spelen in een nieuwe game. Nou wordt er daar ook nog gezegd: sla je succesvolle game op en speel vervolgens verder met je uitgespeelde game. Nou snap ik hier dus geen flikker van. Hoe kun je in hemelsnaam verder spelen met je 'uitgespeelde' game. Hieronder een gekopieerd stukje van gamespot.com: ''Be sure to watch all the way through the scrolling credits to see the final, cinematic denouement with Ryu at his village. And don't forget to save your game and play through on your successive save game!'' Help me als het kan...
ja ik neem aan dat op het einde van de credits gesaved wordt(kan worden) en dan moet je gewoon de laatste savegame openen ik heb ninja zelf nie uitgespeeld maar ik denk dat dit vrij logisch is
Je hebt NIET alle wapens als je opnieuw begint, laat dat effe duidelijk zijn je begint gewoon zoals je de eerste x begon, alleen met alle scarabs die je verzameld hebt. Je moet gewoon die savegame laden waar boven staat: sucessive play.(ik heb 'm vorige week uitgespeeld en ik dacht dat je 'm kon saven nadat je de eindbaas verslagen had.)
Kan in Metal Gear Solid toch ook. Dan heb je de bantana en kun je verder spelen voor een mooi pak. Je begint dus het spel overnieuw, maar wel met iets wat je overhoudt nadat je het spel uitgespeeld hebt.
Als ik de eindbaas heb verslagen, dan zie ik natuurlijk de credits.... laat het wel duidelijk zijn dat ik wel een nieuw pakje kan krijgen omdat ik het al een keer uitgespeeld heb. Ik kan em echter niet opslaan nadat de credits zijn verschenen. Ik kan niet doorspelen op mijn succesvolle game... nogal vaag dus. Dus als iemand dit probleem ook kent, zeg dan dus ff hoe ik verder kan spelen met m'n succesvolle game.
Nee klopt idd, heb ook al gezocht, heb al wel een filmpje gezien dat ryu die vigeri vails ofzo gebruikt in het eerste level... dus beetje raar...
JA heb ik gedaan, maar dan heb je alleen die stomme gouden insecten nog(waar ik btw nog 1 van moet na de 1ste keer uitspelen) maar mn wapens zijn weg...
Je wapens kan je ook niet houden. Dus er is niks mis met jouw versie van NG. En xboxbezitter. Ik zou er maar mee naar de winkel gaan, of de garantie van MS bellen (der zat een garantie kaartje bij het spel met het telefoonnummer). Je moet je na het uitspelen kunnen saven, zoniet, dan is jouw versie verkeerd.
hmh, hebbem gister uitgespeeld, wat mij trouwens opvalt. Alsik mijn scarabs *ongeveer 41* inlever in level 2, ik geen diaboloro ding krijg... terwijl je die volgens mij wél moet krijgen als je ongeveer 25 scarabs hebt... foutje?
Nee, je krijgt de Dabilahro als je 20 Scarabs vind. De 20ste scarab komt pas voor in level 8. Ik denk dat ze dat speciaal hebben gedaan omdat je niet eerder met zo'n sterk wapen mag rondlopen. Vanaf level 8 kan je je Dabilahro afhalen bij Muramasa.
jongens k heb ninja gaiden pas en kom nie egt verder bij level 4 ik heb 2 stukken steen gevonden met text die ik ergens moet neersette dat snap ik en ik heb een standbeeld gevonden k weet nie wat ik daarmee moe doen en wat is de code van zo'n kluis die je ziet in zo'n kerk bij de priester[monik] room later tsm
Jongens, allemaal bedankt! NA de uitleg van sommigen ben ik ff m'n oude savegame (chapter 16) overnieuw gaan spelen, en nou wil het wel. Bedankt allemaal! Gr. Xboxbezitter