als ik die reactor heb opgeblazen (nou ja bijna dan) en als ik dan bij dat stuk kom van die auto rij ik een heel stuk door na dat die dropship is neergestort kom ik bij een enorm gat met zo'n ding in het midden. Hoe moet ik verder komen????????????????
Gewoon doorracen! Met wat geluk kom je daar "op dat ding" en kan je gewoon weer verder rijden good luck
Ik flikker me daar altijd 300 meter naar beneden en dan kom je precies in zon tunnel (en dan hopen dat je er niet uitvalt en die auto over je heen donderd)
Het is daar de bedoeling dat je naar beneden valt Als je nou luistert naar wat Cortana zegt had je dat geweten.
Niet iedereen heeft een surround set die hij steeds op max volume kan zetten eh... versta cortana maar eens als je moeder aan het stofzuigen is
Je kan net voor de "ramp" waarvan je af flikkert, omhoog lopen en springen en er schijnt ergens dingen op muren geschreven te staan maar dat heb ik nog nie echt gevonden...
je moet voordat je met de punt van de warthog de grond raakt er gewoon uitspringen. gegarandeerde overleving. dan weer instappen en rijden
Het enige klote aan halo is dat de de balans stemmen/muziek/sfx niet goed is. Je moet de volume keihard zetten.
Dat is bij meer spellen zo op de Xbox. Tot dat ik m'n Xbox kocht was het enige spel waarbij ik dat ooit had gehad Syphon Filter 2 op de PSX.
Als je problemen hebt met het verstaan van stemmen in games doordat het geluid overheerst komt dit waarschijnlijk omdat je geen Surround Set hebt maar toch hebt aangegeven dat je Surround wil in het Xbox settings scherm (Xbox dashboard). Zet de setting daar gewoon op Stereo en het geluid is perfect.
Bij Max Payne is (bij mij iig) het geluid erg zacht en de stemmen nog veel zachter. Moet m'n tv echt anderhalf keer zo hard zetten als bij andere spellen. maar bij HALO zijn alleen af en toe door de muziek of effects de stemmen niet goed te verstaan.