Halo lan help

Discussie in 'Algemeen' gestart door typoon, 27 jun 2004.

1. typoon

typoon TyPhOoN

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga naar een xbox lan samen met een paar vrienden en daar nemen we het op tegen een hoop andere vrienden.Het wordt een soort war elke team kiest een map en dan splen we die map.Wij nemen damnation en zij nemen blood gulch. Nu is mijn vraag aan jullie kunnen jullie wat goede tacktieken voor deze twee maps geven.

Het is CTF 4vs4 :cool:

2. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    al de Guide op http://www.bungie.net/Games/Halo/page.aspx?section=Guides&subsection=MultiplayerMain&page=1 gelezen?

3. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    van blood gutch weet ik er nog wel een die vrijwel altijd succesvol is, 1 gaat boven op dat gebouw verdedigen met sniper. 1 loopt meteen door die portal naar de rockedlauncher en stopt iedereen die komt aanvallen. De andere 2 pakken een jeep, rijden een rondje om het gebouw van de tegenstanders terwijl er 1 uitstapt, de jeep rijdt door naar de uitgang van de teleport van de basis van de tegenstander, vervolgens pakt degene die is uitgestapt de vlag, loopt naar boven en neemt die groene teleport, hopt in de jeep die daar klaar staat en rijdt onder dekking van de 2 anderen terug naar de basis.

anyway, zo doe ik het alijd :cool:

4. typoon

typoon TyPhOoN

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de guide al eens gelezen maar is nogal kort
    nu ja die tactieken op blood gulch die je zie heb ik al eens toegepast mar dat was niet echt een succes :'-(

5. screwface

screwface Madden Master

Leuk Bevonden:
    0
    de Drive through is altijd een succes maar dan moet je je warthog goed onder controle kunnen hebben, of je kan hem achter parkeren zodat je snel weg kan, in ieder geval voertuigen gebruiken.

Met 16 man kan het ook heel vet zijn met tanks ghost en warthogs (gewoon een groot offensief) ondersteund door snipers en warthog gaat voor de vlag)
    door de teleporter is altijd wat riskanter naar mijn mening omdat je eerst bovenop moet zien te komen waar het andere team respawnd

6. typoon

typoon TyPhOoN

Leuk Bevonden:
    0
    Ja nu weet ik al iets meer over blood gulch maar weet er iemand iets over damnation?

7. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Zorg dat je de kleur met de vlag vanonder bent, als je dan de vlag hebt pak je tele en ben je er zo, of je jumped naar beneden.Laat er altijd 1 met een rl bij de tp staan.

8. typoon

typoon TyPhOoN

Leuk Bevonden:
    0
    mja maar dan moet je eerst nog aan die tele greaken. hé want als er iemand achter je aan gaat met een pistol dan ben jer geweest.

9. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    als je op de rand loopt van tele en je word beshcoten kan je naar beneden op de over shield springen..

10. typoon

typoon TyPhOoN

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dan moet je eerst nog de vlag zien te krijgen hé :)

11. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Warthog op de warppoints zetten (in bloodgulch) . Ijzersterke manier om iemand te killen :p

12. typoon

typoon TyPhOoN

Leuk Bevonden:
    0
    ja zal eens probere :p

13. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    First off, je killed niet, ze kunnen de teleporter gewoon niet pakken.
    Second, laat dan een team8 bij die warthog, als m8 flag heeft, rij warthog 1 meter vooruit ga door teleporter met flag en stap in de warthog.

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik had nog ff een vraagje. Het is een beetje offtopic maar ik vond het een beetje overbodig om er een nieuwe thread voor te openen. Ik zit in die level waarin je moet ontsnappen uit het gebouw. Ik ken de naam van de level niet. Het is met al die vage, springende, kleine, pokke beestjes en die gemuteerd uitziende creatures(ik weet het een boute beschrijving, maar ik kan niet beter 8) ) Nou heb je daar zo'n brug waar ik overheen moet. Maar die gaat als het ware aan en uit. Hoe moet je erover zien te komen? Alvast bedankt_O_

15. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Die beesjes heeten *The Flood*.
    En ten tweede, je moet niet via die brug gaan maar naar beneden en langs daar verder zoeken..

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Jah idd, stom had ik moeten weten |:- Maar goed, wat moet ik daar beneden dan doen? Want die ene deur die is dicht, en er is voor derest volgens mij niets :confused:

17. Godless Devil

Godless Devil *666*

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet dan naar boven via de muur die in de fik staat denk ik...

18. Godless Devil

Godless Devil *666*

Leuk Bevonden:
    0
    Je zou dan ook beter XBOXmagazine uitnodigen...dan hebben ze wat meer te schrijven en er zijn ook mensen die zoiets graag lezen (ik bv.) ;)

Deel Deze Pagina