Ik ben op zoek naar een first person shooter met multiplayer bots, dus niet zoals HALO, maar ik dacht eerder aan James Bond 007: Nightfire. Ik had dit bij een vriend gespeeld en het zag er allemaal wel leuk uit, maar misschien weten jullie wat beters. En het liefst niet al te duur. En als ik een goed antwoord heb gooi je 'm maar gauw dicht. Alvast bedankt
TIMESPLITTERS 2!!!!!!!!!!! die moet je kopen, heb je echt heel veel plezier van de missie zijn leuk, en dankzij de bots blijf je spelen
XIII heeft een zeer vermakelijke multiplayer functie! Ook tegen bots dus. En hij is in de Ubisoft Summersale dus nog maar €30,-!
Timespiltters 2 is nu spotgoedkoop. *) Het is zeker een goed spel, je kan de bots heel uitgebreid instellen. Ook met 2 mensen en bots is het leuk.
Het enige minpunt is tegen de bots in Unreal dat als het er veel zijn, de framedrop best drastisch is...En dat is niet leuk als je midden in een groot gevecht zit en snel moet reageren.
Timesplitters 2 = wel vet maar als je het max aantal bods erin zet wordt het gaotisch, XIII: vind ik veel leuker James Bond nightfire: speelde ik eerst erg vaak maar nu nooit meer omdat het na een paar weken/maanden oersaai is
Ik vind het wel irritant dat je in Unreal Championship die bots niet kan instellen! Je krijgt altijd het maximum aantal bots en dat kan je niet veranderen.