Cell Shaded ben ik helemaal KAPOTVAN! wow wat zijn ALLE Cell Shaded games cool! ik heb JSRF en Cell Damage en ze zijn TOP! Die XIII lijkt me echt cool!
Met een beetje geluk heb ik binnenkort Cel Damage Ik heb nog geen idee of het me bevalt,maar XIII lijkt me best wel appart. Ben benieuwd naar de review van deze game.
Cel Damage = Roelerend Auto Modellista = Een van de weinige NGC spellen die ik wil hebben (nog niet officieel naar NGC, maar komt waarsch wel geloofk) XIII = Mn broertje gaat hem voor NGC kopen dus vind ik wel best
SP en MP verschillen weinig, je speelt precies hetzelfde, alleen in MP zit je met een half of kwart scherm en speel je tegen je vrienden LAN support had errug leuk geweest maar helaas moest die ook naar PS2/NGC en hadden ze daar kennelijk geen zin in
cell shading is errug vet, maar dat komt meer omdat het weer eens wat anders is, dus als ze veel cell shaded spellen gaan uitbrengen is voor mij de lol/orginaliteit eraf.
cel shaded games zijn echt vernieuwend en origineel, maar is cel damage echt een vette game? ik heb namelijk 4 controllers en ik wil weten of het niet gaat vervelen ofzo, of er dus genoeg replay-waarde aan zit
ik denk: ik heb zoveel geld uitgegeven voor een snelle xbox, en dan moet ik gerenderde striptekeningetjes bekijken... Dus ik koop Brute Force
Ik vind cel shaded games opzich wel cool. Maar ik ben bang dat ze het helemaal gaan uitmelken dat het op den duur gewoon je strot uit komt :r en dat met Zelda, oho dat was ff schrikken, maar ik moet bekennen dat ze het leuk gedaan hebben.
idd, eerst wordt die wereld in 3D gerenderd, en dan moet dat cel shaded effect er nog overheen, het gebruikt dan wel geen textures, maar al die cel-shaded effecten (schaduw, licht) die je vooral in XIII ziet is zeer zwaar voor je proc..
Cell Shading roeleert net als toen 3D voor et eerst werd geintroduceert, het is origineel en ziet er ook nog goed uit.. Ik verheug me nu al op XIII.. die gaat roeleren