Splinter Cell PT eigenlijk te makkelijk

Discussie in 'Algemeen' gestart door jurjen1, 22 mei 2004.

  1. jurjen1

    jurjen1 Exit Light

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    2
    hallo,
    ik heb laatst SC PT gekocht en ik speel eht nu 4 dagen en ik ben al bij missie 6 (ik speel het ongeveer 2 uur per dag) in vergelijking tot de andere SC is deze game dus echt een eitje want ik deed daar minstens een halfjaar over om het helemaal uit te spelen

    dus wat vinden jullie hier van??
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  2. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Deze hoort hier niet thuis, maar in xbox games. Ik verplaats hem.
    Voortaan iets beter kijken waar je je thread neerzet.
     
  3. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond hem vet moeilijk man.....sommige levels waren zo @#!*$#...dat ik er soms 3 uur over deed om het level te halen
     
  4. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    Kvond hem ook te gemakkelijk, maar dat kwam omdat je te rap naar je wapen kon grijpen ipv alternative manieren. Je kunt je het zelf ook moeilijk maken door niemand afteschieten en het puur op het sluipen houden.
     
  5. Stinky

    Stinky /?/?\?\

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ik vond SC:pT ook veel gemakkelijker dan de eerste splinter cell, en ik vond PT ook heel wat korter en sneller uitgespeeld. Ik wil niet zeggen dat PT geen gaaf spel is, het nog steeds een heel cool spel. vooral de graphics zijn cool, veel beter als in deel 1.
     
  6. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat als je Splinter Cell 1 al hebt gespeeld dat je dan PT erg makkelijk vind....ik heb hem niet eens....heb hem gehuurd voor 2dage en zo'n 8gespeeld....ben bij missie 8...maar als je Splinter Cell PT gaat spelen zonder Splinter Cell zelf te hebben dan kan het nogwel eens moeilijk opgevat worden...aan de andere kant was 1 wel heel frustrerend
     
  7. jurjen1

    jurjen1 Exit Light

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    2
    ja 1 was echt te frustrerend telkens weer dat zelfde stukje doen je werd er gek van gelukkig is dat bij deze wel wat minder... maar ik vind hem toch echt te makkelijk
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2004
  8. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    SC:pT is te makkelijk. Maar nog altijd moeilijker dan veel andere games die nu uitkomen.
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  9. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zelf vindt alle twee de Splinter Cell games makkelijk.
    @ Lord<>Snowboard
    Hehe ik doe niets anders dan vijanden neer te slaan.
    Als ik aan het einde van de level zit heb ik al me kogels nog. :D
    Alleen de multiplayer van Splinter Cell is soms heel moeilijk met een goeie tegestander.
    Vooral als je 2 merc vs 1 spy doet.
    Ik speel SC alleen wel op Xboxconnect en niet Xbox live.
     
  10. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik vind hem ook een stuk makkelijker dan SC 1, maar dan vooral omdat er een stuk meer savepunten in zitten en er veel heltthplekken zijn waar je veel leven kan terugkrijgen
     
  11. CASGANO

    CASGANO Avengers

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij is wel makkelijker dan SC1 maar wel veel mooier en beter vind ik
     
  12. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Verrasing: De moeilijkste missies moeten natuurlijk nog komen.
     
  13. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0

    als je de 1 ste gespeeld hebt, is deze heel makkelijk 8)
     
  14. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet hoelang ik nog moet of hoeveel missies ik al gehad heb. Ben nu aant begin van dat tv station waar je sodano moet oppakken. in jakarta geloofik, njah. Hoeveel moetik nog en wordt het nog moeilijker? want nu best makkelijk...
     
  15. DF Doelie NL

    DF Doelie NL Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    vind ik niet ik kan het egt voor geen meter ben pas bij missie 2 en heb het al een maand ofzow:confused: maar toch het blijft een leuk spel alleen jammer dat je online met zo weinig mensen kan spelen en dat de dowload content geld kost
     
  16. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    vidnje het gek, moet je wel de moeilijk heids graad wat om hoog schroeven he
    Zelfs halo was net god mode op easy
     
  17. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond em ook te makkelijk ten opzichte van deel 1. PT ben ik begonnen op hard en had ik het eerder uitgespeeld dan 1 op normal. Je zit dan natuurlijk wel al in de speelstijl en je hoeft niet veel meer te leren. Ook vind ik het te weinig toevoegen, het voelt meer aan als een missionpack o.i.d.
     
  18. happymark

    happymark Marrkos

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond hem wel cool, maar veel te kort, ik heb em in een weekje of 2 uitgespeeld... :confused: en ondanks dat de graphics veel beter waren dan in deel 1, vind ik Splinter Cell 1 nog steeds de beste, ik wacht dan ook op Splinter Cell 3... het echte vervolg op deel 1, waar veel meer van verwacht wordt dan van Pandora Tomorrow, en waar je een mes(!) hebt en waar de lichteffecten veel beter zijn uitgewerkt, en waar de makers zich niet zo op het multiplayer-gedeelte hebben gericht... wat by the way wel goed is, maar in mijn ogen is en blijft Splinter Cell een single-player- game

    uch, ik heb gezegd:p
     

Deel Deze Pagina