Deze maand krijg je een gratis aangeboden door Computer Totaal! ... zo mag je een jaar gebruik maken van je eigen .nl domein, daarna moet je natuurlijk gaan betalen. Mijn vraag: Wie is lid van Computer Totaal! en gaat deze actie wel of niet gebruiken? Ik ben van plan om een Computer Totaal! hier voor aan te schaffen, omdat ik al een tijdje van plan ben een site te beginnen (voor de bruiloft en 1 voor mijn weblog) ... dus als iemand het niet gaat gebruiken mogen jullie de code aan mij doneren
In welk nummer van computer totaal staat dat dan.? EDIT: heb het al gevonden in nummer 7/8 op blz. 91.
ipv 12 euro per jaar voor een domein bestel je een blad van weet ik veel hoeveel euro per jaar? klopt dit wel?
Hmmm, interessant. Heb net vandaag de Computer Totaal gekregen, heb HCCnet als provider en daar zit automatisch een abo op CT bij. Dit klinkt aantrekkelijk, wil namelijk een eigen domein, moet alleen nog een leuke domeinnaam verzinnen
Ik heb die computer totaal ook, maar wat kost dat blad eigenlijk in de winkel? want volgens mij praat je over een bedrag van een paar euro, ik bedoel 12 euro - kosten computer totaal = ??
Ok, dan heb je mischien die domeinnaam voor 1 jaar gratis... Maar hoe zit het dan met de hosting? Die moet je wel zelf betalen?
Okee, maar voor de mensen die geen eigen hosting hebben is het niet zo voordelig. Want bij een boel hostingpaketten krijg je ook een gratis domeinnaam voor een jaar. Maar okee, zelfs dan kan het handig zijn. Ben je via twee domeinnamen bereikbaar. Net als XBW via XBW.nl en xboxworld.nl bereikbaar is.
Hoe zit het eigenlijk als je nu nog geen hosting hebt? Ik wil namelijk webhosting gaan aanvragen, heb al een goede wehost gevonden, maar als ik nu dit gratis domein aanvraag, en later dus die hosting, kan ik die later nog aan elkaar koppelen?
Ja dat kan Darkwing. Dat gaat dan via redirecting van het domeinnaam naar jouw gehoste webspace. Maar zoals ik al zei, bij veel webshosting bedrijven krijg je al een gratis domeinnaam. Welke hostingbedrijf heb je eigenlijk op het oog?
Hmm, ik heb ereen aangevraagt. Heb zelf al hosting (en een domeinnaam, maar pech. dit is bijna gratis) dus dat komt wel goed.
Maar er staat zeker niet bij hoeveel het domein het jaar erop kost. Zou me niks verbazen als ze daar ineens 25 euro ofzo voor vragen terwijl je al een voor 10 euro kan krijgen.
Jawel, kost 19€ bij het 2de jaar. maar je kan opzeggen (2 mnd van te voren) ps. mijn huidige .nl koste me slechts € 7.50 via via, dus kan je geen link geven ofzo ps2. er zijn nu al 1400+ domeinen geregisteert, ik denk dat je snel moet zijn voordat alle vaders het blad in het weekend gaan lezen ps3. Je kunt gewoon JOUWNAAM.nl aanvragen en linken naar www.JOUWHOST.nl/bnablablabla/balbalbalba/babablablabl enz. *edit* contract is verstuurt enz, en heb al een soort van bevesteging gekregen via e-mail. kan al inloggen op mijn account om DNS gegevens en derelijke eventueel te kunnen veranderen.
als je goedkope hosting zoekt, moet je bij www.pcextreme.nl wezen. 18 euro per jaar voor 250 mb webspace, inclusief php, sql enzo.... een domein is er al voor 11 euro geloof ik
PCextreme heb ik idd al eens eerder bekeken, maar het blijkt dat het hele bedrijf door een 16-jarig broekie wordt onderhouden wat wel eens problemen wil opleveren... Ik ben nu aan het overwegen om een webhosting-abonnement bij Uwhost.net te nemen.... 500 mb webruimte voor 70 euro per jaar, inclusief alles: onbeperkt mySQL databases, pop-3 emailadressen, subdomeinen enz... Lijkt me wel heel interessant, hoop alleen dat ze een beetje betrouwbaar zijn wat uptime betreft.....
Oke mijn domein is online (mag ik het noemen? nee? ok). het werkt dus erg goed. snel bericht snel online. top. wel even 2 mnd van te voren opzeggen want 19 euri is een beetje te duur
Daar wilde ik eerst ook, maar laat maar Nu zit ik voor 2 euro nog wat bij Trexif (www.trexif.com volgens mij offline, maar mijn eigen site is gewoon nog online) 50 MB webspace,2000MB datawith en al die standaar php,cgi zooi..