hoi, bij deze wil ik vragen of jullie me ff kunnen vertellen hoe ik in splinter cell 1 (de oude splinter cell, niet pandora tomorrow) verder kan komen bij een bepaald stuk. Ik zit in het abbatoir en moet de hostages beschermen en grinko mollen. Hoe kan ik dit het beste doen? Ik mol de eerste paar soldaten maar als ik naar voor loop om Grinko te mollen gooien er opeens weer andere soldaten granaten naar de hostages en ben ik weer game over. Kan iemand mij aub vertellen hoe ik in dit stukje verder kom of hoe ik het simpeler kan oplossen? Alvast bedankt
je moet op die rechter automatische gun iff uitzetten. dan het mannetje dat van de andere kant komt schieten. loop dan snel naar voren en sta op zodat je over de stallen heen kan schieten zodat je de graanaatgooiers doodt. kill daarna grinko en dan heb je hte gehaald
Toen ik het level voor de 2x op hard speelde, heb ik van tevoren, dus voordat je met die gozers gaat praten, overal muurmijnen opgehangen Dan ga je met die gasten praten, komt dat leuke rockmuziekje, en dan hoor je je leuke mijntjes piepen, en dan is het halve legioen uit de weggeruimt..
Wall mines van te voren ophangen is idd verstandig wil je er met weinig kleerscheuren van af komen. Heb het stuk vaak moeten spelen om er door te komen, op de een of andere manier wouden de automatische geweren niet alleen op vijanden schieten maar moesten ze mij ook hebben. Als de save laad heb je nog ff tijd om mijnen te plaatsen. Daarna kun je bij de kamer waar je begint wachten op wat ventjes die eraan komen, schiet ze gericht door het hoofd. Ga dan naar binnen in de andere kamer, daar kun je in een hoek wachten op wat ventjes die recht voor je neus komen. Nu is het aanvallen geblazen en is kun je je een weg naar buiten banen door snel te reageren op elk ventje wat je ziet. Niet echt de meest sneaky methode maar had zelf ff geen andere keus Grinko heeft daarna nog wat granaten in petto, heb zo geen tips over hoe je hem het beste kunt verslaan. Heb Splinter Cell al een lange tijd niet meer gespeeld, vooral The Abbatoir niet omdat de automatische geweren niet echt wouden meewerken.
ja als je de iff op de geweren uitzet schieten ze op iedereen, dus dan moet je er loodrecht van weg lopen zodat je niet in het schootsveld komt. uitzetten kost namelijk te veel tijd
ok ik hen\b het nu even wel over sc: pt k heb nu net met douglas shetland gepraat (of hoe ie dan ok mag heten) en dan hebben ze hte over een of ander vaag mens wat k moet op zoeken.... maar ik kom niet uit dat stukje overloop daar dus hoe moet k daar af en waar is ongeveer die torren waar zij is??