[XOne] Xbox Live voice masking PWNZ!!!

Discussie in 'Games' gestart door inflatable, 16 aug 2002.

1. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Voor diegene die een Gamespot account hebben (zoals ik), check deze link:
    http://gamespot.com/gamespot/stories/news/0,10870,2877159,00.html

Op het einde van deze demonstratiefilm van Xbox Live zie je alle voice maskings gedemonstreerd.. Off (normaal), Generic (gemiddeld), Child, Teenage Girl, Teenage Boy, Woman, Man, Big Guy, Cartoon, Raspy (kras), Hoarse (hees), Female Robot & Male Robot..

Complete ownage!! Vooral de kleine kinderstemmetjes zijn lekker irritant, alle stemmen zijn echt overtuigend imho.. Dit wordt lachen.. :D

Check it out (als je een account hebt).. :)

2. Jree

Jree Guest

MWuhaha echt vet ... Woman .... oooooh

3. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ow da kost geld :mad:

4. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Moet je altijd 1 van die voor-ingestelde stemmen kiezen (zoals child, woman, man etc.) of kan je ook handmatig van die stemmen maken (unieke stemmen dus, die niemand anders heeft)?

5. inflatable

Leuk Bevonden:
    0
    Zover ik kon zien kun je alleen uit vooringestelde stemmen kiezen..

P.s. Frankrijk stond in het rijtje van subcriptions onder USA & Canada die eind dit jaar al online gaan, dus de kans dat het in Europa ook snel komt is wel groot denk ik..

6. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Aarggh dat zuigt! :mad:

Waar zag je dat? :eek:

7. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    kan iemand dit niet misschein online zetten wat dit Su*kt .
    ik ga dus echt niet betalen voor een stemmetje...:mad:

8. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Eckie, zo'n voice masking gecombineerd met je eigen stem maakt altijd een uniek geluid

9. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ja dat snap ik wel maar het leek me gwoon koel om met een zooi knopjes en schuifjes op je scherm te kloten en zo je eigen vage stem te creƫren... :{

10. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand dit op een site zetten waar je niet voor hoeft te betalen?

11. inflatable

Leuk Bevonden:
    0
    In dat filmpje natuurlijk.. Daar zie je een MS gast Xbox Live demonsteren.. Toen hij door de subscription setup ging stond daar Frankrijk onder USA & Canada (hij scrollde niet naar beneden, dus meer landen kon ik helaas niet zien)..

P.s. je denkt toch niet dat iemand zo ff een 148MB (low quality) filmpje ergens kan hosten? ;) Ik bekijk die dingen gewoon altijd streaming (high quality) via Gamespot.. Kost geld ($5,- p/m), maar ze hebben altijd veel exlusieve info en heel veel filmpjes, ook video reviews..

12. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik bedoel natuurlijk waar je dit zag:

13. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    weet je niet het adres ofzwow de zip file of maak zelf een zip

14. inflatable

Leuk Bevonden:
    0
    Eckie, dat zei ik toch.. Dat heb ik in dat filmpje gezien op Gamespot.. Terwijl die gast zei "we lauch in 6 regions by the end of the year" stond op het scherm een keuze menu van "billing region" met daarin United States, Canada & France.. het menu kon naar beneden gescrollt worden, maar dat deed die gast dus niet.. Als Frankrijk er al tussen staat is dat een goed teken voor ons Europeanen denk ik..

Wat zullen de 6 regionen zijn? Doe eens een gok.. :)
    Ik denk: USA, Canada, Frankrijk, UK, Duitsland & (hopelijk) Benelux.. :D

Het mooie van Xbox Live is ook dat je je eigen account info op een memorycard kan zetten en zo op elke willekeurige Xbox kan inloggen online.. Je kan zelfs zo met 4 man op 1 Xbox inloggen online met 4 verschillende accounts (zolang iedereen een memorycard in zijn controller heeft met zijn eigen account gegevens)..

Je Xbox Live nick mag trouwens 15 tekens groot zijn, en er mogen spaties inzitten.. Elke nick is uniek en kan maar 1 keer registreerd worden.. De account info wordt dan op je HD opgeslagen, maar kan dus ook op een memorycard gezet worden zodat je je eigen nick gegevens mee kan nemen naar vrienden toe etc..

Via de "buddylist"kunje zo zien of je vrienden ook online zijn, en of ze een bepaald spel aan het spelen zijn.. Je kan zelf spelers die al in een ander spel zitten een oproepsturen dat je wilt spelen met of tegen ze..

Xbox Live gaat echt heersen denk ik na wat ik allemaal in dit filmpje gezien heb, het zag er allemaal al zeer gelikt uit.. :)

15. Memphis

Memphis Lid vanaf het begin!

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand het now ff online zetten of niet? Anders open je maar geen topic zo kan niemand het toch zien!

Deel Deze Pagina