ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door MarX B, 8 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, de eerste 2 eindebazen zijn gewoon even schrikken, maar als je eenmaal de controles een beetje kent voelt het allemaal zo meesterlijk als je weer een 50 hit comb maakt of een fiend onthoofd. en de geweldige grafix, geluid en tussen filmpjes krijg je er ook nog bij.
    ik zou in het aanbod wat er de afgelopen maanden is uitgekomen geen beter spel kunnen bedenken.
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ben ook geen hardcore gamer en ik heb ook vaker moeite met bepaalde games. Maar NG is écht wel te doen hoor. Laat je niet afschrikken! Als je na een dag nog steeds niet voorbij de eerste eindbaas komt, kan je hem desnoods nog ruilen als je het echt niet meer ziet zitten. Dan kan je hem wel het beste kopen op zaterdag, want dan kan je hem nog tot maandag ruilen.
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2004
  3. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben in chapter 9, het is me 1x gelukt om die 2 tanks te verslaan, maar ik ben daarna kapot gemaakt door die helicopter. Kan je daar tussen nog saven?
     
  4. $martgun

    $martgun kzie je L!VE

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zou anders wel heel moeilijk worden. ;)

    Lift nemen en dan rechts ?? :confused: geloof ik.
     
  5. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    jipz, bovenaan de lift drek rechts. @ xbox-freak: dit spel is egt niet moeilijk!!(op normal tenminste) op hard moet ik 'm nog spelen.:) zeker kopen deze topgame;)
     
  6. xbox-freack

    xbox-freack Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Owkee, ben overtuigd! ( snel he ;) )
    Morgen mag ik hem halen NA mijn rapport-ontvangst :mad:
    Ik kijk er al naar uit!
    Bedankt iedereen!!!

    Grtz, McColanis
    ---------------
     
  7. DragonNL

    DragonNL ^^

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    had ik die dinosaurus eindelijk verslagen (na 20x ofzo) dacht ik dat ik naar beneden moest springen (leek niet ver naar het savepoint wat ik zag) => dood. Klotezooi, alles voor niets gedaan. Ik heb er nu al bij elkaar 3 uur aan dat klotebeest gezeten. Maarja, nu weet ik wel precies hoe ik hem moet verslaan (eerst een kwartier gewone shuriken gooien :mad:) Dan is ie 60% verslagen. Vanaf dat punt mik alleen nog op de voorpoot. Als er daarvan eentje kapot is ga ik voor de volgende poot en die moeten met een Ninpo en incidentairy shuriken (desnoods een paar klappen) te doen zijn :)
     
  8. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    heb je de windmill shuriken niet dan?? die krijg je in de steeg bij hansbar..
     
  9. DragonNL

    DragonNL ^^

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    die had ik inderdaad nog niet
     
  10. DragonNL

    DragonNL ^^

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben er nu ook voor de tweede keer langs, en nu wel goed gelopen ;)

    Ben nu op zo'n plek waar de brug instort ofzo. Gaan we later eens beter bekijken :)
     
  11. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan beter direct naar beneden springen ( nee, dit keer val je niet tepletter ), dan stort die brug ook niet in en dan je als je weer naar boven mag terug over de brug en nog wat extra dingen kopen. dit is wel handing want je het dan net weer zo'n tentakel monster verslagen en daarna krijg je ALMA voor je kiezen.
     
  12. DragonNL

    DragonNL ^^

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het gelezen ja, en als ik het goed gelezen heb is ALMA allesbehalve makkelijk :mad:
     
  13. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond alma eigenlijk wel meevallen, je moet gewoon de juiste tactiek gebruiken.;)
     
  14. xbox-freack

    xbox-freack Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Owkee, heb het spel nu (machtig spel gwn!!!) !
    Idd, die eerste eindbaas is ffe schrikken! Ik krijg hem maar aan de helft van zijn lp en dan verslaat hij mij (na 1 keer terug levend te worden) Echt moeilijk, maar ja, oefening baart kunst.

    Grtz, McColanis
    ---------------
     
  15. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    wat je moet doen(als je het nodig hebt)

    of je doen Y inhouden en dan op het juiste moment loslaten en zo doorgaan, of je spring naar hem toe met Y, of je wacht, hij rent ofzo opeens naar je toe, dan doet hij even niks, kan je hem een paar keer raken
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2004
  16. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    weet iemand of je ook je techniek-scrolls houd als je de game opnieuw doet
     
  17. DragonNL

    DragonNL ^^

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0

    ehm, is dat die vent in zo'n huisje (lekker vaag ;)). Wat oudere man volgens mij. If so, wall attacks helpen goed :)
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, die moet je opnieuw halen.
     
  19. xbox-freack

    xbox-freack Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow, ik had geen hulp nodig hoor! Het is me al gelukt, maar toch bedankt! ;)
    Nu komt mijn probleem: ik ben in de stad van die hayabusa-clan (of hoe dat het ook heet) en ik kom opeens 2 paarden tegen met daarop elk een vijand tegen, nu, het lukt me steeds om de eerste twee te verslaan wat al lastig is, maar er komen er maar bij! Hoe kan ik ze best verslaan? alvast bedankt!

    Grtz, McColanis
    ---------------
     
  20. Culemborg

    Culemborg XBOX VERSLAAFD

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb het gehaald door naar ze toe te springen en als ik het goed heb zijn het er wel meer dan 2 en ik heb zelf ook een vraagie wat heet dat flesje Elixer Of The Devil Way
    voor zin??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina