eey mensen ik heb een vraag weet iemand iets van deze game? Want ik heb hem nog niet gezien in de shops ook niet op nedgame dus. Weet iemand overgings ook wat er dan allemaal veranderdt is in deze game want dan weet ik of ik hem kan aanschaffen of niet want ik heb het orginieel ook dus. Zeg maar OVERGINGS VIER IK HIER MIJN 100 POST JOEPIE _0/ greets _0/
Morrowind Goty bevat uiteraard het originele "Morrowind". Maar verschilt van het origineel. Er zijn namelijk 2 expensions toegevoegd; namelijk Tribunal en Bloodmoon. Deze zorgen voor uren lang extra speelplezier. Overigens is Morrowind Goty alleen op internet te bestellen.
Het is al een paar keer eerder tegen je gezegt dat je eerst de zoekfunctie eens moet gebruiken alvorens een thread te openen. Klik op Search this Forum en tik in morrowind goty en dan moet je eens kijken hoeveel info je zult vinden. Aangezien er ondertussen al meer dan genoeg threads over deze game zijn lijkt het me beter om deze dan ook te sluiten. Voor al je verdere vragen verwijs ik je dan ook naar de andere threads.