Halo: The Fall Of Reach *lezers only*

Discussie in 'Algemeen' gestart door SjoerdV NL, 30 okt 2002.

1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Een topic naar boven kicken is eigenlijk geen probleem, maar dat je sneaky links naar een andere Xbox website plaatst, vind ik minder leuk.

Volgende keer laten bitte.

2. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nou TFoR aan het lezen, en ook The Flood. Ik was begonnen in TFoR, en ik vond dat echt een vet boek met de training van de MC enzo maar nu ben ik in het hoofdstuk Sigma Octanus en dat vind ik geen reet aan. Met een jonge Lieut. Keyes die een groepje Covenant Cruisers moet wegleiden/vernietigen van planeet blabla....

The Flood vind ik wel vet, ondanks dat ik eigenlijk alles al weet. Vooral dat je het ook van de kant van de Covenant ziet vind ik mooi.

3. Knarf

Knarf X-Power.be

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vond ik nou juist erg leuk aan het boek. Het was erg apart dat je acties in de game beschreven werden daardoor herken je het nou juist heel goed.

Op xbw kon ik geen verslag van beide boeken vinden, bovendien heb ik ze geschreven dus het is ook mijn mening. Ik wil ze best kopieren als hier zo'n probleem van maakt wordt...

Edit: Laat trouwens maar, ik zie dat mijn links direct naar xbw door verwijzen dan hoeft het voor mij ook niet meer.

Laatst bewerkt: 30 jun 2004
  4. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    TFoR wordt dus aangeraden, en The Flood ook. Ik wil die dus ook gaan bestellen. En hoe zit het met First Strike? Is die een beetje goed?

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vond The Flood ook heel goed. Die verhalen over de Marines vond ik zeer boeiend. Ook zeker wat ze op het einde doen
    Dat ze de Truth & Reconcilliation stelen

6. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    :mad: spoilers staan wel gewoon in de emails :mad:

7. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    The First Strike is ook zeer goed,lezen die hap!

8. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Er staat ook lezers only in de threadtitel, dus een spoiler hier en daar valt wel te verwachten ;)
    Trouwens Knarf, de prophets zijn niet de wetenschappers van de Covenant, meer de (geestelijk) leiders.

9. Sam Fisher

Sam Fisher Spartan #117

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook allebei de boeken al een tijd geleden gelezen maar ik ben er nog niet aan toegekomen om The First Strike te lezen. Is het prettig dat Eric Nylund deze weer heeft geschreven? Ik vond The Fall Of Reach namelijk beter geschreven dan The Flood.

10. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    First Strike is inderdaad geschreven door dezelfde schrijver van het eerste boek. En die heeft een schrijfstijl die wat prettiger leest dan die in het tweede boek.

11. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Al vond je de schrijfstijl van Nylund beter als de auteur van The Flood, moet je er toch geen problemen mee hebben?

12. Sam Fisher

Sam Fisher Spartan #117

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verheugde me idd al op het derde deel en des te meer omdat ik hoorde dat Nylund weer de taak op zich had genomen ons het verhaal te vertellen. Ik moet hem maar snel uit de verpakking halen omdat ik eindelijk tijd heb om hem te lezen, nu het vakantie is en het pijpestelen regent.

edit1\ nee ik had geen problemen om het boek door te komen ofzo maar k beleefde er gewoon niet zoveel plezier aan als aan TFOR. Misschien komt dat ook wel dordat ik eerst het verhaaal uit mn xbox hoorde en daarna het boek las, terwijl ik het verhaal dus eigenlijk al kende. Dit was niet het geval bij de TFOR.

Laatst bewerkt: 3 jul 2004
  13. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Er zijn drie boeken, The Flood, The Fall of Reach en The First Strike. Ik wil ze alle 3 bestellen bij bol.com, hij kan alleen The First Strike niet vinden. Weten jullie waar ik deze wel kan krijgen?

14. Murdock

Murdock Metal Up Your Ass!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ze allemaal cool, gewoon om die oorlogsverhalen te lezen en gewoon om te lezen dat de mensheid helemaal gedoomed is. Je zit die boeken echt soms te lezen van oh fock wat gaat er nu gebeuren. Hopelijk nog een vierde boek, een soort verhaal dat de aarde naar de klote wordt geschoten en dat je een of andere marine bent. * hoopt heel diep op vierde boek *

15. Murdock

Murdock Metal Up Your Ass!!!

Leuk Bevonden:
    0
    First Strike moet je bij Proxis.be bestellen. Zeer goede site geen problemen mee gehad.

16. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    gedaan, hopen dat ik ze voor vrijdag (vakantie) heb

17. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand wanneer het 3e boek uitkomt? op bol.com hebben ze 'm nog steeds niet.

18. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    jezus!!!
    op proxis.be,alle 3 de boeken voor maar 20 eurootjes zonder verzendkosten!!! _O_

19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hèhè, ik heb First Strike woensdag ontvangen. Het is een zeer goed boek vind ik, al ben ik pas bij blz. 100 ofzo. Zeker het kopen waar voor wie het nog niet heeft.

20. DJ Mezzz

DJ Mezzz Lt Mezzz

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb "The Fall Of Reach" al een hele tijd geleden gelezen en toen vond ik em geweldig. Daarna heb ik er maar weinig naar omgekeken. Maar nu lees ik dat er al een 3e boek is dus ik heb net even op proxis.be "The Flood" en "First Strike" besteld :)

Schitterend iets!

Deel Deze Pagina