Ik heb hier een nieuwe xbox (dus niet gemod of wat dan ook) en nu hebt ik het volgende probleem. We hebben in de woonkamer een sony tv daar werkt de xbox zonder problemen op. Maar op de andere kamers hebben we philips tv's en daar op krijg ik maar geen beeld (enkel geluid) Ik maak gebruik van de standaard kabels dus de drie plugjes (rood geel en wit) en dat scart blokje. Weet iemand mischien hoe ik dit irritante probleem op kan lossen?
Heb je je scartcable GOED aangedrukt? Aan beide kanten? Werken andere apparaten met scartcables wel op de Philips TV?
Ik heb dat ook wel eens, maar na een keertje de scartkabel goed aandrukken doet hij het weer. Ik heb een Grundig btw. Ja WiresOUTLAW, hij kan best gelijk hebben. Op de Philips tv in onze woonkamer hebben we 3 verschillende Ext-kanalen waarvan de xbox er maar op eentje verschijnt.
ja de scartkabel zit er gewoon goed in, ik heb ook al eerder andere xboxen aangesloten gehad (oudere model 2002) en die deden het wel. Ik heb dit probleem wel eens gehad jaren terug met een gemodde psx (geen beeld wel geluid). Maar ik vind het toch wel vreemd dat een gloednieuwe xbox op deze philips tvs geen beeld geeft.
ja hij zit gewoon op het goede kanaal er is namelijk wel geluid, en het blokje kabel etc is goed aangesloten.
is wel vreemd ik heb ook een philips en geen enkel probleem of ik nou die stekkertjes pak of scart staat er niks in de handleiding beschreven
heb je hem wel in de goeie EXT staan je (afhankelijk van je aantal scart ingangen) meerdere EXTernals