ok: is het noodzakelijk dat de snelste altijd boven een tragere staat, bijvoorbeeld: de ferrari F355 heeft meer blokjes dan de corvette ZO6 en toch staat deze boven de F355, en dat heb ik nog al n paar keer gezien is de ferrari nu sneller of niet want ik heb net de ferrari en de corvette, dus ik zou graag wete welke ik nu best kan gebruike
de carerra gt en f50 hebben ook evenveel blokjes maar de f50 is sneller, de ferrari f355 heeft een betere handeling en trekt sneller op, maar het gaat vooral om wat jijzelf het fijnst vindt rijden.
Dat heeft volgens mij te maken met de volgorde van auto's die je haalt, gesuggereerd door de makers. Denk ik...
ok thx, maar ik heb geloof ik de Lancer Evolution VII na pas na de Skyline GTR gehaald; de Lanceer werd toen 2 plaatsjes onder de Skyline gezet, omdat deze duidelijk zwakker is, maar toch had ik de lancer toen als recenste auto gehaaldµVolgt iemand nog?
jep dat klopt, dan staat hij eronder, maar ja dat was volgens mij omdat de skyline meer kracht heeft maar de lancer is wel beter in handling, net zoals de corvette (brute kracht maar rijdt voor geen meter) en de f355.
Het heeft ook te maken met wat de makers vonden van het apeal van de auto. Een ferrari heeft meer apeal dan een corvette. Persoonlijk vind ik de f50 gewoon het lekkerst rijden flink aggresief kun je goed door bochten trekken.
en u heb ik r de aston martin bij, welke ook net onder de corvette sta en toch n blokje meer heeft, vrij verwarrend hoor en n tip voor de beginners: doe eerst de quik races; aangezien je concurrentie moet rijde me n auto in dezelfde klasse; dan kan je makkelijk aan n ferrari gerake; en dan vlieg je door de eerste levels: tot level 7 is t simpel dan
kan ik soms n lening bij jouw aangaan? ik zou graag 6000 kudos lene; dan kan ik eindelijk me nen delfino rondtoere
Tja ik zou je graag helpen maar ik heb vertrouwen in je eigen kunde. Hoe is de temperatuur op jouw lokatie een beetje behaaglijk of een bit much?.
Vergeet je jokers niet te gebruiken voor punten verdubbeling. Rij over zoveel mogelijk verschillende onderdelen tegelijk dan bouw je makkelijk hoog aantal kuddo's op
De delfino is wel lekker stabiel voor in de regen en bochtige straten maar straks komt de TVR en daar kun je echt vette kuddo's mee halen. Good luck.