ik ben met medal of honer bij het begin maar hij zegt de hele tijd cover me doe ik dat en dan loopt hij niet wat moet ik doen help
precies gewoon proberen die ventjes in die bunkers te doden en dan loopt hij verder meer verklap ik niet
Kijk bij start, wat je moet doen. Je moet gewoon doen wat ze zeggen, op de bunkers schieten, zelfs erboven is goed.
Schiet op de bunkers nadat je die vent bij de boot hebt gesproken, die gast gaat dan rennen en dan kan je verder met de andere objectives
ja en daarna moet je al die gasten neerschieten en dan moetje nog iets doen iets met ridge wat moet je dan doen
dan moet je die mannetjes helpen naar de bunkers te komen. Ze hebben dan een rood gaswolkie bij zich hangen. je loopt dan naar ze toe en knalt dan o de bunkers
zit je nog steeds in het eerste level ofwa??? waar wordt je dan afgeschoten?? nadat het hek is opgeblazen of ervoor???
op omaha beach, moet je op een gegeven moment met een machine geweer op de mg nesten knallen, dat doe ik, maar er geberut niks.......... totdat ik dood ben iemand weten wat ik moet doen?