Heeft iemand er ook eentje voor mij?? PLEASE!! Kan je trouwens je 2 months trial verlengen met een andere 2 months trial!?
Hallo, ik heb ook nog een 2 month free trial voor iemand. De eerste die me toevoegd krijgt de code. partana_visser@hotmail.com groetjes Hij is al de deur uit!
Ik heb er volgens mij ook nog 1. PM maar als je interesse heb /edit Stoppie was er als eerst bij dus als ik hem nog heb dan krijgt hij hem
Iemand nog een (werkend) kaartje voor mij ? Ik zou jullie heel dankbaar zijn. Ik heb een CC, de benodigde kabels. En wil Xbox Live testen, voordat ik een Starterkit koop. Zou iemand me kunnen PM'en / reageren op mijn bericht als iemand nog een kaartje ter beschikking heeft ?
Heeft er ook nog iemand 1 voor mij? Wil het eerst proberen ivm met lag enzo. Wil ook wel een klein bedrag betalen voor een trial kaart. Ik hoor het van zelf wel via PM of in dit topic. Alvast bedaknkt
Ik wil ook ook wel zon Xbox live code Wil zelf op xboxlive overstappen maar weet nog niet zeker of mijn verbinding dat aankan en of ik het wel leuk genoeg vind Grtz Restles
Kan iemand mij een 2 maanden trial code alsjeblieft e-mailen naar superboeruhh@hotmail.com of ff een priveberichte sturen naar mij. ik wil namelijk graag uittesten hoe Xbox live is. Alvast Bedankt, Jan
K Ben ook wel geinteresseerd in zo'n Xbox Live Trial. K heb gister een Xbox gekocht en wil dat weleens uitproberen
ik heb er nog een stuk of 8 maar in eerste instantie stel ik er 4 beschikbaar..misschien dat iemand die ik ken er ooit nog 1 nodig heeft dus de eerste 4 die me een pm sturen zijn de lucky winners *update* ik heb er nog 1tje _0/
Zou iemand mij alstublieft een Valid Trial code kunnen PM'en ik heb er net 2 geprobeerd maar ze zijn inmiddels invalid... Als ik weer nieuwe heb en jij hebt er ooit 1 nodig dan hoef je maar te pm'en en ik send em je meteen... Dus ik zal de dienst van je niet vergeten... Alvast bedankt Edit\ Ik heb er al eentje van iemand gekregen. Je hoeft dus niet meer te sturen. Met dank aan Cole Trickle