[Halo] Waarom?? Deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 19 aug 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Waarom heb ik nooit het gevoel gehad dat ik special forces ben bij Halo? Het is gewoon all-out raggen, je kan wel beetje tactisch met je sniper rifle omgaan, maar ik merkt enet pas dat het eigenlijk gewoon raggen is, en op legendary moet het wel iets tactischer, maar om nou te zeggen dat je echt lekker kan sneaken, nou nee :{

2. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    damn wouter wat heb jij de laatste tijd... je loopt zoooooo te mieren-neuk-moderen:p .

Slecht geslapen?:p

3. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij heeft wel gelijk.

maar wouter, HALO is geen sneak game, dan mot je splinter cell hebben

4. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    FPS = First Person Shooter, niet First Person Strategy...

"Thats the way UHHU UHHU we like it UHHU UHHU!

5. Said

Said Green Mana crew

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat je teamleden zo dom zijn dat ze een plasma granaat niet op de grond zien liggen en dat ze pas wegduike als ie ontploft waardoor ze 20meter wegvliegen en dan moet je de hele level weer helemaal alleen verderspele :mad: ..

Heheh sorry moest er ff uit.. Was net ff aan et spele :D

Tjah, je kunt natuurlijk zelf tactische elementen toevoege.
    Je kunt als je teamleden bezig zijn met een shootout stiekem wegsluipen en dan de vijand van achtere aanvallen...
    Voor mij is et altijd cool als al je teamleden nog aanwezig zijn en dat je gewoon lekker met zn alle die Covenant kunt beschieten, ik krijg dan gewoon zon gevoel van: Ow yeah! Dont mess with us! :D

Sneake? What about die sniper rifle? Ow jah die maakt ook zon hard geluid.. kun je beter een granaat gebruike.. :+

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dan moet het anders heten, je bent een focking special forces gast :D 20 jaar opgeleid om te sneaken etc, veel met elektronica werken, hier pak je een assault rifle (slechtste wapen uit Halo) en is het alleen maar raggen :)

7. Said

Said Green Mana crew

Leuk Bevonden:
    0
    Assault Rifle slechtste wapen? Dacht et toch ff niet! :D
    Ikzelf vind die juist de beste, hij is krachtig en de vijande gaan er snel mee dood :)
    Die minigun kun je gerust de slechtste noeme, na 3 keer schieten is je vijand nog niet dood en dan is ie ook nog eens leeg en moet je weer reloade.. :mad:

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    mini-gun? Pistooltje bedoel je? Die is echt wel beter dan de assault rifle, vooral in combinatie met plasma pistol.

9. Said

Said Green Mana crew

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe pistooltje jah :)
    En mag ik ook weten waarom? :confused:

10. $uperman.nl

Leuk Bevonden:
    0

omdat de kogels van dat pistooltje heel wat beter zijn dan die van de assault rifle

11. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    In multiplayer overheerst het pistool, single player niet,

Weenie previes wat je dwars zit, maar wat vind je er vreemd aan dat Halo een game is waarin je vijanden doodschiet net als in elke andere FPS? je hebt 'em nu al 9 maanden of meer kunnen spelen en NU opeens begin je te klagen whehehe

12. phoffman

phoffman ______________

Leuk Bevonden:
    0
    misschien moet je dan niet naar binnen stormen....8) maar es gewoon afwachten en een paar neerslaan als je het saai vind worden om ze neer te maaien met bosjes tegelijk...:{

edit- echte bikkels schieten hun geweren leeg aan het begin van het level , en meppen het hele veld neer - :D /edit-

Laatst bewerkt: 19 aug 2002
  13. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    De covenant weten toch dat je komt. Waarom dan sneaken?
    Het is wel jammer dat het er niet in zit. Had het wel cool gevonden om met een silenced AR acties uit te voeren zoals op cote d'azur (tfor lezers only).
    Gewoon een missie waar je wel moet sneaken, omdat je anders een veel te grote overmacht op je afkrijgt oid.

14. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Dat pistooltje roeld, daar kun je flinke klappen mee uitdelen :)

15. x-core

x-core Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met het pistool kun je trouwens ook nog inzoomen, maar twee keer, maar het is wel makkelijk.

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik verveel me :D Ik heb nu maar ff 2 games liggen en zit dus non-stop Halo te doen :)

Ik vind het gewoon vreemd dat het wapen waar Halo altijd mee wordt eh geidentificeerd (dat wapen zie en zag je heeeel vaak) gewoon helemaal niet zo heel veel beter is dan de rest (ik kies liever een combo tussen een covenant wapen + pistooltje). :)

Dan over het sneak/shooter gedeelte : Je hebt idd gelijk, is ondertussen alweer bijna een jaar geleden dat ik het voor het eerst speelde, maar net speelde ik nog even the truth and reconcilifusbfobdkasda met dat schip (krijg het er nu ff nie uit :D) en was lekker aan het sneaken, en miste dat eigenlijk in andere levels.. :)

17. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Mag ik trouwens melden dat de pistool wel een van de betere wapens is. Ja jullie zijn zeker ladingen granaten op die HELE grote beesten aan het gooien (je weet wel die je normaal na 6 granaten nog niet dood hebt, en diegene die een hele grote rode stip geven op je radar en die op je af komen rennen). Op het moment namelijk dat ze op je af komen rennen moet je wegspringen en dan staan ze met de rug naar je toe dan schiet je 1 kogel (ja 1 kogel van je pistool) op het bruine gedeelte van zijn rug en hij zal dood vallen. Ja mensen daar word bewezen dat 1 geplaatste kogel beter is als hordes granaten.

18. $uperman.nl

Leuk Bevonden:
    0

uhm.............gast..................dat................weet...............iedereen.........al

19. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Zo en dan nu ff een mod bij zn ballen grijpen. :D

Wouter, hier is al een topic over...daar kan je het ook wel kwijt.....altijd mekkeren over dubbele topics en dan zelf 2 stuks aanmaken!

http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=5936

Hoe moeten wij ons aan de regels houden als JIJ zelf niet het goede voorbeeld geeft? :+

Sorry, maar dit vond ik toch wel leuk, eigenlijk. En wat Wouter ook zegt....zelfs HIJ weet dat ik gelijk heb :D

Laatst bewerkt: 19 aug 2002
  20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    I dont see your point doed? Ik maak een ander topic aan voor een ander probleem/opmerking? Ik haat wannabee-mods. :r

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina