Ik heb me gek gezocht naar het antwoord, maar ik kan het niet vinden Het moet toch mogelijk zijn om een speler uit Top Spin te verwijderen? Mijn zus heeft onze Xbox geleend, een speler aangemaakt met een naam waar ze achteraf spijt van heeft en wil die verwijderen. Maar dat lukt dus niet! Het is wel mogelijk een speler te veranderen en dezelfde naam te geven als een oude speler en dus het profiel te overschrijven, maar echt een speler verwijderen lijkt onmogelijk! Wie o wie heeft de gouden tip?
Jup, zo moet het Bij elk spel kan je het zo verwijderen, beetje omslachtig maarja, scheelt developer vast weer tijd...
Okee... dat vermoeden had ik ergens al. Maar... verwijder ik dan alleen die ene speler of verwijder ik ALLE spelers uit Top Spin? Met andere woorden: kun je zien welk spelers-profiel je verwijderd?
Okee, ik ben er uit ... het zag er even omslachtig uit, maar het is gelukt. Ik had al eerder zitten klooien met het verwijderen van profielen van de harddisk, maar ik had steeds het idee dat ik dan ALLES van een bepaald spel moest verwijderen. Nu kwam ik er ineens achter dat, wanneer je je thumbstick naar rechts doet, je alle opgeslagen items van een bepaald spel individueel kan selecteren, en dus heel selectief kunt verwijderen! Weer wat geleerd... de foute speler is verdwenen *)
't is maar wat je mooi vindt... Trouwens er kan ook Top Spin staan: ' Maar ja ik vind topspin zowieso Top Spin.'