Ik denk voor een gedeelte op vijandelijk schepen en ook zeker de aarde misschien de maan of een andere Halo planeet? De titel Halo is tenslotte beetje overbodig nu, hij zou nu Earth moeten heten? niemand weet zeker waar masterchief's daden hem deze keer heenvoeren, dus dit topic mag zeker openblijven voor speculatie.
hmm ik dacht dat ze al bekend hadden gemaakt , dat hij voor het grootste gedeelte op de aarde afspeelt
Halo 2 zal zich in mijn Xbox afspelen en op mijn mooie tv!!! En hopelijk in Afghanistan.. Kunnen we Bin Laden voor zijn kop schieten,...
nee dat niet dan krijg je weer van dat amerikaanse vlaggen gezeik, en hoe geweldig de vs en de democratie bla bla bla :r
Ik neem aan dat er verschillende locaties zullen zijn naast aarde alleen. Zoals in Halo speel je in een vijandelijk schip, je eigen schip etc.
maar als de aarde nu al komt, komt er dan nog wel een vervolg. Denk eigenlijk misschien 1 missie op aarde en de rest in de ruimte en op andere planeten ofzow
K zou zegge, wacht op de trailer en alle antwoorde zulle beantwoord worden... Voor mij maakt et nix uit waar et zich afspeelt als et maar grote omgevingen heeft en de sfeer etzelfde als bij het eerste deel is .... En dat je teamleden deze keer met meer man erbij zijn en dat ze wat slimmer zijn Ow jah.. EN GEEN FLOOD MEER!
was halo niet 1 van de ringen van een stelsel . of heb ik dat weer verkeerd begrepen.... zal wel dat laatste zijn
Jij denkt dat de trailer al jouw vragen over halo 2 gaat beantwoorden? Think again. Een trailer is er om je nieuweschierig te maken bozo, de screens die gereleast zijn ZIJN van de trailer. En over de marines, er zijn geen slimmere marines te vinden in welk spel dan ook, dus ik snap niet helemaal wat je bedoelt met "Wat slimmer" ze zijn al slimmer dan welke AI dan ook in een FPS.
er zijn toch 3 of 4 ringplaneten die een gebied overlappen samen voor de vernietiging. dus neem aan een groot deel op een ringplaneet
]:- Wat heb je toch slimme mensuh op dit forum ... De trailer zal idd het verhaal van Halo 2 vertelle jah.. (ja oke, niet et hele verhaal maar je snapt wat k bedoel) Er zijn 2 soorte trailers, degene die het verhaal vertelle en degene die je nieuwsgierig make (teasers).. En ik denk niet dat er een teaser bestaat van 45 FOKKING SECONDE, ow sorry, dus gaan ze nu 45 seconde lang Master Chief op een stoel zitte filme ? Over die screens weet ik nie of dat waar is ... Ja oke, over die marines is et wel zo maar vind dat ze best wat slimmer mogen zijn.. niet dat ze niet slim zijn ofso .. (mening) U get the point ...