max payne

Discussie in 'Algemeen' gestart door nightwolf, 28 dec 2003.

1. nightwolf

nightwolf ExTrEmE

Leuk Bevonden:
    0
    heey..:)ik ben weer bezig met max payne alleen nu wil ik eigenlijk effe cheats gebruiken ik zie ze hier wel op xbw maar weet niet of ze werken heb het geprobeerd maar ze doen het denk ik niet heeft iemand hier ervaring mee? en zoja hoe en waar moet je ze invoeren? alvast bedankt ;);) ;) O-)

2. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Er zijn genoeg cheatsites op internet te vinden waarbij ook word aangegeven hoe je ze moet invoeren... typ bij google is in GAMECHEATS gij zult vinden

3. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
  4. nightwolf

nightwolf ExTrEmE

Leuk Bevonden:
    0
    ja de codes kon ik wel vinden maar het gaat om het invoeren wandt ik weet niet hoe je het moet doen jah wel hoe bij het startscherm enzo maar je moet de L + R tricker en L + right thumpstick in drukken maar moet dit allemaal gelijktijdig? wandt ze zeggen dat je dan een scherm krijgt waarvan je de codes kan kiesen maar heb het nog niet gehad iemand die dit kan kan die het please even uitleggen hoe hij dat heeft gedaan??

5. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    kijk maar op www. gamefaqs.com daar staan ook codes
    je moet ze niet allemaal tegelijk indrukken
    je moet ze gewoon snel achter elkaar indrukken dat lukt het vanzelf

6. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Hey,

Probeer de volegnde keer de zoekfunctie te gebruiken. En plaats je vraag in een bestaande Max Payne Thread dan blijft het forum wel zo overzichtelijk.

Plus is er bij dit soort oudere games grote kans dat je vraag al ergens beantwoord is.

7. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    ja sorry hoor, maar wat ben jij een wannabe mod zeg, gedverdemme

8. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Nope, maar kom hier al wat langer en dan probeer je mensen weleens een beetje op weg te helpen. Mijn excuus daarvoor.

Deel Deze Pagina