ik heb geen probleem met een engelse versie, maar die duitser franse, spanjaarden etc. verpesten het voor de rest.
neeee! voor deze spel had ik een xbox gekocht!!! importeren die hap dan maar............. is er trouwens al een chip uit waar je import kan spelen?
Wat een grap hebben we eindelijk een console die niet uit 't land van de reizende zon komt, heb we nog steeds uitstel en nu waarschijnlijk zelfs geen release in EU......... nu nog even wachten op zwarten balken:{
Originally posted by Dolce neeee! voor deze spel had ik een xbox gekocht!!! importeren die hap dan maar............. is er trouwens al een chip uit waar je import kan spelen? Originally posted by GREENSKiN Discusseer daar maar ergens anders over toen ik dit las nam ik 't Shenmue news toch minder zwaar op.....
Damn dit was eg 1 van de spelle waar ik veel van verwachtte .. Maar ik denk dat ie wel bij dimensionplus te koop zal zijn... Net als die controller s Offtopic: ow jah Wouter, k heb besloten om Gun Metal maar te houden ...
dit is volgens mij helemaal niet waar want de dreamcast versie was niet eens engels gesproken en toch kwam hij uit
Het argument dat de dreamcast versie in europa toch al geen succes was is natuurlijk onzin!!! De 'toch al niet goed lopende' dreamcast was op het moment van de release van shenmue 2 al zo goed als dood. Het was zo'n beetje de laatste game van formaat die dit platform mocht zien. De xbox is een nieuwe console en shenmue 2 verdient dus een nieuwe kans in europa. Gebundeld met een 'film' van de eerste shenmue aflevering is het bij uitstek geschikt om nieuwe gamers kennis te laten maken met de shenmue saga. Het zou wat mij betreft de eerste grote misstap zijn van MS om deze game niet uit te brengen in Europa. (Als het al niet aan SEGA ligt, games maken kunnen ze wel, echter als het aan komt op marketing???)
Handiger als je dat in die X-Bazar thread zet ipv hier want ik vond het al vreemd dat die dicht was Anyways : Dit was 1 van de 3 games die ik sowieso wou kopen dit jaar..
Dikke vette ARGH!!! Niet netjes! Voor mij maakt niet echt uit, wou toch die noordAm. versie halen voor NTSC'tje. Maar zo hoort het niet te gaan, ik weet wel meer mensen die met smart zitten te wachten op dit spel.
Damn...ik had de japans gesproken versie wel graag willen hebben... Als ie alleen in het engels was uitgegeven in NL dan zou ik hem zowiezo niet gekocht hebben.
Dan laat ik dus gewoon een chipje in mn xdoos zetten waarmee ik import kan spelen, sowieso komen de meeste spellen veel eerder in amerika uit Is trouwens ook wel handig voor divx films op je xbox
Ik snap ook dat hele verhaal niet van dat Shenmue II niet succesvol was in Europa? Die hele focking DC was niet succesvol in Amerika goddamnit