Driv3r

Discussie in 'Algemeen' gestart door XBOXLIVE!, 23 dec 2003.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.742
    Leuk Bevonden:
    1.940
    volgens de site is hij €59,99 ,dus niet goedkoper dan anders
     
  2. hutkofer

    hutkofer Guest

    Wil je je ROTK nog ruilen tegen SSX 3?
     
  3. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en dan vallen ze dood in de lucht en dan vallen ze naar beneden, egt verrot. Ook soms als je ze schiet als ze op een bankje zitten verdwijnen ze gewoon,... PLOF ... really weird. Nog een paar bugs zijn:

    - Politie auto's die soms gewoon uit de lucht vallen [als je niet snel rijd landen ze op je auto].
    - Auto's die gek geworden lijken te zijn en rondjes gaan rijden, en dan ineens in de grond verdwijnen [naar beneden rijden in de grond].

    - Soms loopt je character in een open gat en valt ie naar beneden [jeweetwel onder het level], dit heb ik maar 2 keer meegemaakt.

    - Meestal breken ruiten van auto's wel als je erop schiet, maar soms breken ze gewoon niet, hoelang je er ook op schiet......

    - Soms gaan burgers niet dood als je ze recht in hun kop schiet.

    Tjah ik vind het wel een mooie game, dat wel. Maar ik had hem, en het was echt van JOOH wat een gaaf spel. Maar na een week is er gewoon niks meer te doen. Je hebt de missies uitgespeeld en het enige wat je kan doen is een beetje rond gaan rijden [wat verder helemaal geen nu heeft]. Ja ok je hebt dan nog de Armories die je kan unlocken door alle timmies te killen, maar komop, als je dithebt gedaan bied het verder helemaal niks meer...... :'-(

    ps, ook het aantal auto's die te krijgen zijn vind ik een beetje weinig.
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Wat een dwaze slechte game. kennen ze niks leukers verzinnen
     
  5. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Heb 'm op de Playstation 2 en ik vind het best een leuk spel. :)
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.742
    Leuk Bevonden:
    1.940
    ik vind de go-kart de beste auto om stunts te doen.Hij kan bijna niet op zo'n kop donderen(verglijkbaar met de golfkaretjes in VC) en trekt snel op.
     
  7. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Weet iemand in welke tijd driv3r afspeeld? want ik kreeg de indruk dat de wagens niet echt van deze tijd waren
     
  8. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou, sommige wagens zijn inderdaad niet echt van deze tijd maar dat is vooral in Istanbul. Verder zijn het redelijk moderne auto's, zoals de politiewagens van Nice, die toch rond het jaar '80 of '90 zijn. Ik denk dat de tijd ongeveer hetzelfde is als GTA 3, dus in de jaren '90.

    Btw die go-kart vind ik echt niet te besturen hoor :confused: Zal wel aan mij liggen, maar hij acceleert snel en is dan niet te besturen. Iets te veel grip, waardoor ie van kant naar kant springt (zwabberen).
     
  9. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Als ik het zo speel jaren '80, had ik volgens mij ook gelezen.
     
  10. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het de goeie thread is, maar ik vraag het toch maar ff.
    Ik ben nu in een missie in Istanbul dat je in het begin achter iemand aan moet rijden op een bepaalde afstand, nou dan heb je dat gedeelte gehaalt en dan zeggen ze dat ik een andere manier moet vinden om in het gebouw te komen, nou die ander manier heb ik al gevonden, je moet een stukje achteruit en dan daar de trap af en dan kun je naar binnen, maar ik kan er niet voorbij en als ik achter die vent de trap,oploop staat er boven ook iemand. Kan iemand mij helpen? Het is terouwens de 1e missie in Istanbul.
    Alvast bedankt!
     
  11. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Je kan ze gewoon neerknallen. Maar je moet zorgen dat er geen alarm wordt geslagen. Je kunt dus gewoon je gedempte pistool gebruiken :)
     
  12. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    oowkee, dat deed ikmaar toen ging ie toch af, maar ik zal wel verder kijken en dan zie ik wel.
     
  13. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Had ik eerst ook, je moet hem in 1 schot in zijn hoofd raken.
    Dan heeft hij geen kans alarm te slaan.

    Vet nasty trouwens, bij de 4e missie in Istanbul is hij nu al 2 keer op rij vastgelopen... En niet aan het begin ook... grrrrr
     
  14. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    maar ik heb alleen een gedempt handpistooltje, lukt het daarmee?
     
  15. BrokenTable

    BrokenTable ehh?

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel goed op de hoofden van de bewakers mikken. Ze moeten in 1 keer dood zijn...

    Diegene die je zie als je binnen komt moet je ook doodschieten. Dan achteruit de trap oplopen, en dan schiet je diegene boven aan de trap bij het hekje dood.
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2004
  16. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Het kan ook een stuk simpeler. Je moet alleen zorgen dat hij geen tijd heeft om zich om te draaien en jou te zien, dus als je heel snel achter elkaar 7 kogels in hem pompt is hij ook dood en hoef je niet (echt) te mikken.
    Hey Sen, welke missie is dat?

    Ik ben nu zelf bij de missie waar je met Tanner (missie nadat je die andere vent bestuurt) die Calita moet achtervolgen, maar die wagen waar je in zit is echt zo klote! Lijkt wel of je op ijs rijdt en das niet fijn in die kleine steegjes. Ik heb al geprobeerd om in een andere wagen te stappen, maar dat mag niet (je kan niet instappen). Iemand tips? Moet je haar echt doodmaken in de wagen of alleen achtervolgen?
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2004
  17. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij driver denk je vaak te moeilijk, ik had ook bij veel missies dat ik probeerde de auto kapot te maken, maar meestal hoef je hem alleen maar te achtervolgen en stopt hij ergens, volgens mij bij die missie ook :).
     
  18. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, klopt
    je moet haar achtervolgen tot ze stilstaat. Ze pakt ook vaak een andere route, dus als je de route niet fijn vindt kun je ff restarten en dan krijg je een andere route.
    Tip: Om tijd te winnen kun je onder het lopen naar de wagen je wapen al wegstoppen, dan hoeft hij dat niet meer te doen bij het openen van de deur.
     
  19. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat had ik ook ontdekt toen ik die auto moest achtervolgen waarin die fransman gegijzeld werd :D.
     
  20. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Spelen jullie allemaal met auto aim ofzo? Heb ik nog nooit geprobeerd.
     

Deel Deze Pagina