heey ik krijg een Xbox en daar koop ik meteen wat spellen bij maar weet iemand een spel waar je autos kan tunen enzo Greetz Jalokin
Als je van racen houdt dan moet je Project Gotham Racing hebbe... Maar daar ken je geen autos tunen ... volges mij.. Aanraders? Halo, DOA3 en Project Gotham Racing ... Binnekort zullen er veel betere games komen (september,oktober,november)
Halo Ehm tsja, bij RSC kan je je instellingen van je auto wat aanpassen PGR is een zeer goede racer owja : RSC = rallisport challenge, PGR = project gotham
Ja qua race games zou ik idd PGR of RSC kopen. Of je moet w88 tot Need For Speed Hot Pursuit 2. Maar dat duurt nog even. (24/10/2002 )
Het is eigenlijk allebei tunen. Je voert je auto op dmv nieuwe onderdelen en afstellen. Maar het echte aanpassen voor een bepaalde baan vind ik geen tunen. Da's meer een set-up creëren.
Conclusie: Als je NU een race game wil kopen waarbij je auto's kunt tunen moet je dus kiezen voor Rally Sport Challenge (RSC), gaat het niet zo zeer om het tunen zou ik kiezen voor Project Gotham Racing (PGR)
he nou bij Tunen bedoel ik mee dat je steeds weer geld moet winnen om je auto nieuwe onderdelen in te zetten enzo
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeey Koop ik van daag de power unlimeted en zit er een bon in voor als je een xbox koop bij freerecordshop enzo dan krijg je er een gratis spel bij en dan kan ik ook rcs er bij nemen YEssssssssssss