nog een creepy horrorgame voor de liefhebbers van silent hill speelt zich af op een highschool je speelt met 2 personen tegelijk 1tje bestuurd door de computer of een vriend monsters zien er creepy uit & de sfeer ziet er goed uit komt rond september uit op de xbox & ps2 ben erg benieuwd naar dit spel check de screens & movies op onderstaande links Obscure official site
http://archief.xboxworld.nl/game/746/ Oh, look, er staat wat nieuwe media op de site, ik zal die posten, thanks! _0/
Lijkt me een beetje een adventure of niet? Lekker met een zaklampje kijken waar een creep uithangt en als je m gevonden heb lekker z'n kop in elkaar rammen!!!!
Niks voor mij dus, heb destijds Alien Vs Predator in het donker zitten spelen. Toen ben ik bang geworden voor verdere horrorgames!
Kobold, zag bij die 2 gerelateerde nieuwsitems van Obscure dat de sreens er niet meer waren en een kruisje zichtbaar was. Ligt dit aan mij of zijn de plaatjes weg? Vond Fatal Frame toch wel meest enge horrorgame, met geesten die ineens achter je stonden, damn, vraag me dan ook af of deze game die angst kan evenaren
(quote is uit je andere thread) Ik zag het op een nederlandse site daar was ie te koop voor ongeveer 47 euro dus ik denk dat ie gewoon in NL uit komt/is.
op welke nl site zag je hem staan? op amazon.de is die wel te koop maar die is in t duits dus geen interesse
dol, maar ik wacht liever wat reviews af. Dan zie ik of de gameplay wel solide is en er niet te veel bugs enzo inzitten . Maar het lijkt me wel supervet dat je een survival horror met z'n tweeen kan doen! *hoewel dat misschien wel wat van de horror sfeer afhaalt, omdat je niet meer alleen ben*
ik heb um vandaag 3 uurtjes gespeeld, hij is gewoon al bij de FRS te verkrijgen... de opening, typical american high school, vonnik verbluffend (er is echt goed gekeken daarbij naar de tienerfilms en highschool series) vervolgens kom je in een soort inleidend stukje game waarbij je heel snel de besturing onder de knie krijgt (deze is heel logisch en je doet al na een paar minuten intuitief je ding) er zijn vijf playable hoofdrolspelers met elk hun eigen vaardigheid, zo kan de een locks picken en vertelt een ander of je alle items in een kamer al gevonden hebt, etc... het spel eindigt pas wanneer al je peopletjes killed zijn, en daar kun je uit concluderen dat de vaardigheden vooral handig zijn, maar ze zijn niet noodzakelijk qua puzzels om de game tot een goed einde te brengen... (ik ga zelf wel weer ff opnieuw beginnen omdat ik in die drie uur al 3 poppetjes ben kwijtgeraakt - maar ik geloof dat het bij eentje ook niet anders kon, hoorde bij de opening van het verhaal) de puzzelarij is echt a la silent hill (ook qua maps) en resident evil, een 3tal enorme schrikmomenten heb ik al gehad (blijft briljant), en de mogelijkheid om co-op te spelen, houden mij op dit moment al behoorlijk in de ban... er zijn 3 speelniveaus (easy, normal, hard), maar kweenogniet of dit moeilijkere puzzels oplevert of enkel moeilijkere tegenstanders en minder ammo... qua camerastandpunten heb ik niets te klagen, de AI van de computerspeler is erg goed... grafisch niet verrassend, muziek: openingssong was subliem, voor de rest zijn het met name de vrij standaard dreigende soundeffects die de boel sfeerfol maken... voor zover 3 uurtjes playen het kunnen bepalen niet zo creepy als silent hill (which is a good thing for me, minder nachtmerries :{ ) maar ben ik al aardig onder indruk van dit ietwat ondergesneeuwde (qua aandacht en commercie) survival-uitstapje...
jah klinkt goed! maar lijkt me eik niet zo eng... *Project Zero/Fatal Frame, hoe je het noemen wil blijft de engste* er is trouwens een of andere top 10 voor engste PS2 spellen *sinds de PS2 de meeste games van dit genre hebben kannik de game op de 1e plaats de naam geven: engste spel * 10.Resident Evil Outbreak 9.Ghosthunter 8.Manhunt 7.Siren 6.Clocktower 3 5.Fatal Frame 4.The Suffering 3.Silent Hill 3 2.Silent Hill 2 en als Engste spel voor PS2 (en daarmee ook xbox) .. Fatal Frame 2! Ode aan Tecmo!
okay, hebbum rond op easy... leuke bonusjes (andere outfits, making of en muziekvideo's) - er zitten nog weer extra dingen bij as je um ook op hard uitspeelt... maarreh, eerst nog maar een keertje op normal, want hij is het waard om nog eens over te doen... op easy zijn de puzzels eenvoudig (eentje was wel ff doordenken) en houd je genoeg ammo en life over om bij het einde te komen! misschien voor de die-hard survival-ers wel wat aan de korte kant en wellicht een beetje standaard... maar hij speelt wel erg prettig! story is niet verrassend maar zit wel leuk in elkaar, hoe je van hot naar her gestuurd wordt in de school, maar de afwerking van de game is perfect... geen camera-geklooi, geen bugs, grafisch niets nieuws, maar de highschool is toch wel mooi in beeld gebracht met zijn dreigende gangen, verder goeie AI, en intuitieve besturing... kwaliteit! ik heb um zelf gehaald met die 3 voor 2 actie van de FRS; E60,- zou wel wat teveel zijn geweest voor dit spel, maar voor een twintigje minder issie het absoluut waard!
kreeg m pas vandaag binnen had t spel gekocht via de frs actie heb pas 45 minuten gespeeld maar ben onder de indruk speelt lekker, ziet er wonderschoon uit monsters zien er erg tof uit echt een aanrader als je v horror houdt