ik denk dat ie wel vernieuwend is t.o.v. de vorige versie. teneerste kan je nu vrij rond rijden. om zo aan je races te komen. (veel realistischer lijkt mij) en dat nfs:u2 online gaat via xbox live lijkt me eigenlijk wel. ik hoop alleen dat ze inderdaad wat gaan doen aan die frame drops! (dus niet zomaar een duffe port van de game naar de xbox)!!
EA heeft hun deal, dat alleen PS2 versies van hun games online kunnen verbroken, dus het lijkt me wel dat ie Live gaat ondersteunen. Wat ze wel veel beter moeten maken is het racen, dat was idd frustrerende en saaie shit. Het tunen was ongetwijfeld de leukste optie en dat moet nog uitgebreider met meer amerikaanse bakken.
Nou menskes, Ik vond Underground wel ok, maar het was niet meer dan een deur die opengeschopt werd zodat andere developers hun pootje erbij konde zette en daar zijn dr op dit moment wel een aantal mee bezig, waarvan 1 er wel heel erg sexy uitziet en naar mijn mening Underground 2 nu al voorbij gaat. Ik zal underground 2 natuurlijk kope want die game zal best vet worden maar mijn oogjes kijke toch net iets even verder. Ik las ook iemand prate over diepgang, als je diepgang wilt moet je toch ergens anders zijn denk ik. Juiced Screens/Movie Juiced Official Homepage
Deel 1 vond ik een alleraardigste arcaderacer. Deel 2 zal -EA kennende- vooral meer van hetzelfde worden met zo links en rechts en kleine verbetering. En natuurlijk een Live functie. Desondanks lijkt Outrun 2 mij interessanter.
maar het gaat ook vervelen in deel 2 al die getunede auto's hoe totaal anders ze ook zijn het is en blijft een getunede auto, en in t begin denk je wow, maar na een tijdje heb je genoeg getunede zeecontainers zien rijden...het zou mooi zijn als je ook echt iets aparts kon bouwen
Nee, het tunen blijft leuk vind ik, maar het is klote dat je eerst races moet rijden om die onderdelen te unlocken bij deel 1. Daarnaast loont het niet om in de Hard-mode te racen, ook al krijg je meer geld. Ik had ergens bij race 50 al genoeg geld om volgens mij alle onderdelen te kopen die er zijn, maar dan moest ik ze ook nog eens unlocken. Het zou erg fraai zijn dat je die onderdelen niet unlockt met races, maar gewoon kunt kopen vanaf het begin. Ze moeten de auto's gewoon duurder maken, net als de onderdelen, tegen de echte prijzen aan zeg maar. Dan word het pas echt een vette game
Ik hoop ook dat je nu zegmaar een garage hebt, waarin je dus je gekochte auto's hebt staan. En dat je zeg maar niet steeds maar 1 auto in je bezit hebt.
EA holds Need for Speed Underground 2 design contest Winners will have their artwork displayed on a car in the final game. Electronic Arts is holding a contest for their upcoming street racer on the game's official Web site. There will be 10 winners of the Need for Speed Underground 2 Custom Car Contest, and they will have their artwork displayed in the final version of the game. Entrants simply download a JPG template, add their own artwork, and resubmit it via e-mail. The contest ends on July 11. More information, including design specifications and official rules, can be found on the Web site. Need for Speed Underground 2 is scheduled for a November 17 release on Xbox, PlayStation 2, GameCube, Game Boy Advance, and PC. Bron NFSU2 Website ik heb zelf van dit soort dingen geen verstand,maar als ik zo die boxarts threads in de greenmile zie kan dat voor sommige wel interesant zijn
Heb deel 1 gehad, vond het niet bijzonder ofzo. Zit ook niet echt op deel 2 te wachten of ze moeten met grote veranderingen komen. Burnout3 lijkt me veel leuker .
jammer dat het zo donker is kan die velgen amper zien wel weer een zwaar relaxt spel zo te zien alleen die auto (niet getunede,zie plaatje 4) ziet er een beetje lomp uit
'k denk het niet want dan heb je ook nix aan je neonlichten..snacht's rijden is gewoon veel toffer vooral in een auto-tune game