licht eraan, wil je het op internet of in de winkel kopen. Foregames verkoopt lightguns....winkel is in Tilburg, maar ook online te koop geloof ik...moet je ze wel bellen of een mail sturen. www.foregames.nl Ook de handyman in Tilburg verkoopt ze. Deze winkel heeft alleen de madcatz (deze eb ik zelf ook en werkt erg goed en is redelijk goedkoop en voor 100Hz). Maar als je een redelijk gameswinkel binnenstapt hebben ze ze meestal wel of kunnen ze bestellen. Op internet heeft psxshop ze. www.psxshop.nl (ik vind hun wel heel erg duur)
futuremax PSX shop vind ik vrij duur. Als je ze vergelijkt met sommige van future maar future is ook niet de goedkoopste geloof ik. Ik heb laatst bij future 2 MII 100hz lighguns gekocht en ze werken wel goed, maar met House of the Dead vaak wel en heeeel af en toe niet (dan reageert ie niet, en een paar seconden later doet ie het gewoon weer, maar ja dan ben je al wel weer geraakt )
Zoek een gamespciaal zaak bij je in de buurt. Heb je dat niet? Zoek dan: -www.nedgame.com -www.futuremax.nl Ik moet helaas de psxshop afraden, in mijn geval had ik daar veel slechte ervaringen mee.
http://search.ebay.de/Lightgun-Xbox...Ca3802Q2Ca3801QQpf_queryZLightgunQQsoloctogZ9 uhhuh, geen lightgun op ebay?
Bij de betere gamesshop gewooon bij jouw in de buurt! In mijn geval heet die winkel Nedgame maar bij elke gamesshop die een beetje voorstelt kun je het kopen of op zijn minst bestellen.