PGR2 of RSC2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dio, 7 jul 2004.

1. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Tja heel moeilijk te zeggen.

PGR2 is erg verslavend (heb er al over 200 uur opzitten) en het blijft uitdagend. Zeer op Live gericht.
    RSC2 heb ik nog niet lang genoeg om een goede mening over te geven(vooral niet over het live gedeelte) maar is ook erg leuk, wel best makkelijk.

Mijn tip: probeer ze eerst eens te lenen om te kijken wat je er van vind.

2. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bij DTM Racedriver 2 had ik echt minder zin om het tot het einde te rekken. Ik heb het wel uitgespeeld, maar ik vond het niet echt een prestatie. Bij PGR2 had ik veel meer het gevoel dat ik een heuse prestatie had afgeleverd. DTM Racedriver kan je op je dooie gemakje doen, terwijl je bij PGR 2 toch echt soms moet doorbijten om een bepaalde missie op platinum te kunnen halen. Daarnaast heb ik iets tegen racegames met een simplistisch soapverhaaltje. Het racen primeert. Daarnaast vind ik dat verhaal echt weinig bijdragen hoor. Het is niet dat ik gemotiveerd geraak door die zever.

3. r_xbox_gamer

r_xbox_gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    als je van rally houd zou ik rsc 2 kopen hou je niet zo van rally koop je de andere

4. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Erg moeilijk. Alledrie (nu DTM2 ook een optie lijkt) hebben ze natuurlijk hun kwaliteiten. Ik heb ze alledrie. PGR2 vind ik grafisch het mooist. Rallisport 2 heeft het beste snelheidsgevoel en DTM 2 is het meest gevarieerd. Waarschijnlijk (omdat er geen gamertag staat) heb je geen Xbox Live. Dus puur op de single player afgaand vind ik PGR 2 de beste keuze. Je hebt 5 verschillende moeilijkheidsniveau's en, zoals MR Blond al zegt, is platinum (de hoogste moeilijkheidsgraad) heel erg moeilijk, en nouwelijks te doen (voor mij in elk geval niet te doen). DTM 2 en Rallisport 2 hebben een wat kortere single player modus en deze racers vind ik iets te gemakkelijk.

5. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Als je geen live hebt zou ik zeker voor PGR2 gaan, zeer leuke singleplayer.

Gefeliciteerd met je 1000ste Blondje

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik vind PGR2 1 van de beste racers van dit moment. Heb RSC2 nog niet gespeeld, maar die trekt me ook niet zo meer. Ik heb RSC1 en het concept is hetzelfde gebleven, behalve dat de graphics natuurlijk verbeterd zijn.
    Ik vind PGR2 een geweldige game die ik nog steeds met veel plezier speel. (op dit moment niet want ik heb gisteren Full Spectrum Warrior binnen gekregen van gcshop.nl dus die zit ff vast in m'n Xbox! :cool: )

7. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    2 verschillende soorten racegames...
    ik heb zelf pgr2. veel wagens en tracks, mooie grapichs :) (en je speelt em niet zomaar 123 uit)

8. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Duidelijk RSC2, als je eerst wat rondjes daarmee hebt gereden, en daarna ineens een rondje PGR2 doet is het duidelijk waarom ik RSC2 veel en veel toffer vind....

RSC2 bewijst ook dat het een IMO grove fout is geweest van Bizarre Creations om een racer niet op 60 FPS te laten lopen maar op 30 FPS...

Weg snelheidsgevoel...

9. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel heel veel racegames maar ik zou toch voor Project Gotham gaan, de gameplay gaat veel dieper.
    Bij rallisport staat de "fun" centraal, waardoor het sneller gaat vervelen.
    Desalniettemin blijft het een heel goed spel, maar PGR2 vind ik toch beter.
    Hoedanook kun je geen miskoop doen.

10. ScorpiuS

ScorpiuS Cede maiori

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb beide games maar vind persoonlijk pgr2 een stuk beter dan rsc2. pgr2 is lang uitdagend en zeer verslavend, dit heb ik totaal niet bij rsc2. ik heb de spellen +/- even lang en heb nu bij pgr2 meer dan 70 race-uren en bij rsc2 ongeveer 9 race-uren.

dus wat ik raad je aan pgr2 te kopen en rsc2 misschien als ie goedkoper is, of gewoon lekker helemaal laten liggen

11. Dio

Dio Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Amai! Ik twijfelde tussen 2 spellen, nu al 3... |:-
    Ik heb inderdaad (nog) geen live (eerlijk gezegd vrees ik dat een live aansluiting het einde van mijn sociaal leven zou inluiden... ;) )
    Ondersteunen de drie spellen split-screen multiplayer?
    Ik hou wel van realisme, maar de bepalende criteria zijn toch veel afwisseling en veel fun...

12. anon

anon Guest

Definitely PGR2,

met die content is ie nóg vetter, en daarbij komt nog, ik vind de controls van RSC2 echt zuigen, PGR daarentegen heeft hele eenvoudige besturing die je binnen een paar uurtjes wel meester bent.

13. anon

anon Guest

Bijna vergeten,

Om alles op de Expert difficulty te halen ben je wel ff bezig, ik zat op 100 uur en je hebt em nog niet, maar de TVR (reward-car) is zeker de moeite waard
    en downloaden kan, maar vind ik een slap excuus om iedereen er uit te rijden
    Gold is al moeilijk, maar Platinum kost je heel wat nachtrust,

succes met het maken van je keuze

14. Solid_Snake14

Solid_Snake14 I'm A snake!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik zou ook echt PGR2 zeggen.
    Ik heb hem zelf ook en het is echt een heerlijk spel.
    Verder zou ik je aanraden als je meer van arcade racers houdt en van snelheid om burnout 3 eens te proberen.

15. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    RSC2, qua graphics en gameplay superieur. Die kudo shit gaat na een maand wel ernstig vervelen. In RSC2 heb je ook meer afwisseling qua races en klasses. Maja, tis wel meer arcade natuurlijk, en daar moet je van houwe.

16. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou voor RSC2 gaan,
    het is gewoon het mooiste en gewoon superverslavend ik heb het zelf gehad en geruild voor DTM 2 wat ook een heel goede game is... maar rsc2 vond ik eigenlijk leuker! :p
    PGR 2 heb ik te leen van een vriend en vind het een beetje saai omdat er simpelweg OVERAL MUREN STAAN en dan van die smalle straatjes.. KUT :mad:
    alleen dat kudo's gebeuren is wel lache :)
    HEt enige dat jammer is is dat ik geen live! heb en het daarom met Xboxconnect moet doen... en je raad het waarschijnlijk al PGR2 ondersteund via system link geen headset:mad:
    RSC2 en DTM2 daarintegen wel maar DTM2 word via connect het meest gespeeld door duitsers:p
    Dus mijn conclusie als je Xboxconnect heb(want volgens mij heb je geen live! althans staat niet in je persoonlijke gegevens) kies RSC2 :)

17. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    Single player vind ik PGR2 een stuk beter dan DTM2, online ook trouwens (je wordt bij pgr2 veel minder genaaid als je van de weg wordt geduwd). Variatie in singleplayer zit ook wel snor je hebt een stuk of 6 verschillende racetypes (one on one, cone challenge, street race, hotlap, timed run, overtake), veel verschillende klasses en auto's, 5 moeilijkheidsgraden en dan ook nog Arcade racing en Time challenge (ben ik nog niet eens aan begonnen...)
    Maar de belangrijkste vraag is, hou je van straatracen, circuitracen of rallyracen?

Deel Deze Pagina