Gta Vice City (xbox) Trails erg lelijk

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiresOUTLAW, 6 jul 2004.

  1. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, precies, en dan lekker in het warme zonnetje op je boot/motor/coole wagen rond karren, lekker muziekje op. Echt heerlijk gewoon:9. Vond het eerst ook lelijk, maar opeens had ik het; ik vond het mooi:+. Kan nou trouwens ook niet meer zonder, zonder trails vind ik het niet meer zo gezellig.
     
  2. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Toen ik vc voor het eerst speelde viel het me tegen door die trails ik d8 dat je dat niet kon uitzetten gellukig wel!! _O_
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    ja het geeft zo'n warme zonnige kleur en sfeer
    ik hou er van om lekker langs het strand met mijn race motor psc 900 ofzo te rijden en dan relaxt hidden packages vinden of met mijn helicopter een mooi gebouw vinden en daar naar de babes te kijken:D
     
  4. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    naar babes kijken :'-( :'-(
     
  5. PrimePigmee

    PrimePigmee Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen kan iemand mij vertellen of die stripclub nog missies heeft (en dus of er nog wat te halen valt qua geld)?
     
  6. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de trails aanstaan. Er zit dan meer kleur in het spel en de sfeer komt veel beter naar voren. Het wordt wel iets donkerder, alleen het ff wennen maar daarna vind je het zo mooi en wil je het niet meer uitzetten.
     
  7. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    Anders kijk je ff in de GTA VC hulp thread want daar is die vraag ook al gesteld en beantwoord.
     
  8. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    ik bespaar je de moeite, je moet een paar honderd dollar uitgeven aan die stripper die voor je danst en dan opeens own je die club
     
  9. PrimePigmee

    PrimePigmee Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    ah bedankt
     

Deel Deze Pagina