classics te duur

Discussie in 'Algemeen' gestart door (EXG)LINK, 8 jul 2004.

1. (EXG)LINK

(EXG)LINK ?

Leuk Bevonden:
    1

en bij de musicstore dan???????? ow jah!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

2. (EXG)LINK

(EXG)LINK ?

Leuk Bevonden:
    1

ik zal het ze wel eens zeggen als ik er nog eens kom

3. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    dit gaat de hele verkeerde kant op. Je mag games niet voor zoveel verkopen/ of zo weinig verkopen als je wilt, hier zijn regels voor. Vanwege een eerlijke conrurrentie. Waarschijnlijk is het prijskaartje van de game niet goed, dat maak ik best wel vaak mee. Waarschijnlijk is ie gewoon even duur als alle classics, maar dat wordt waarschijnlijk pas duidelijk als de game over de scan gaat in de winkel

4. Dark Shadow

Dark Shadow Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Man ga toch gewoon ff naar Beek of naar Geleen. Is toch maar 10 min. fietsen.

En anders bestel je ze toch online.

Laatst bewerkt: 8 jul 2004
  5. (EXG)LINK

(EXG)LINK ?

Leuk Bevonden:
    1
    Daar gaat het me (in grote lijnen ook niet om) die winkel ligt hier pas een paar weken, maar ik vroeg me af voor hoeveel je die classics nou eigenlijk mag verkopen.

6. marco007

marco007 Licence to kill

Leuk Bevonden:
    0
    hallo, ik kom ook uit stein en ik haal gewoon de spellen in beek, geleen en sittard, de free record shop is meestal ook de goedkoopste, en binne een uurtje ben ja aant spelen als je naar geleen gaat.

7. (EXG)LINK

(EXG)LINK ?

Leuk Bevonden:
    1

jah leuk, maar als je ze tog makkelijk hier kan halen??? en het is niet da ik lui ofzow ben, maar de vraag is of ze die classics nou wel of niet voor 60 mogen verkopen. :D

8. flyingDUTCHY

flyingDUTCHY blaat

Leuk Bevonden:
    0
    zeg klopt het dat morgen need for speed underground classic word?en nog meer iemand info?

9. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

30 euro voor een classiv vind ik persoonlijk nog te duur want sommige mooie spellen zijn 15 a 20 euro en niet in classic uitvoering

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    en het antwoord is ja

heeft PoPgamer al verteld:D

Laatst bewerkt: 8 jul 2004
  11. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ze er bij de intertoys een keer op gewezen, maar dan krijg je meteen een heel verhaal... tjah, als ze mij geen game willen verkopen... dan niet he! :confused:

*ben ook nooit meer bij die k*twinkel geweest!*

12. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    ach...er zijn een hele hoop winkels die de prijzen gewoon echt niet weten en als er mensen zijn die het kopen gaan ze die prijs echt niet omlaag doen...ik liep laatst in Tilburg de Dixons binnen en zag daar jet set radio future liggen voor de geweldige prijs van €60.....ik vraag me dan ook af of ze het überhaupt interesseert wat andere winkels vragen........Maar ik heb gelukkig een ander adres in Tilburg die de spellen wel voor een goede prijs verkopen...bijv. mechassault voor €10....foregames

13. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Lol in wat voor gat leef jij dan 8)

Anyway. De prijzen moeten gewoon 30 per game zijn. Kun je die gasten van die winkel niet effe de feiten op de neus drukken dat bepaalde games classics zijn geworden en dat die dus voor 30 eutjes in de winkel moeten liggen. Druk ze maar een folder van een andere winkel onder de neus. Weet niet wat voor vage winkel dat is maar die zijn duidelijk niet op de hoogte van de ontwikkelingen om hen heen. Maar ja wat wil je he Voorschoten...... :+

Geintje _0/

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    ja klopt.

deze titels worden ook classic:
    Fifa 2004
    Sims Bustin out
    Harry Potter:Quiddich Worldcup
    LotR:Return of the King
    MoH:Rising Sun
    SSX3
    Haary Potter:Chamber of Secrets

niet de minste titels dacht ik zo

15. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Voorschoten? Wat mis ik:+
    Ze mogen voor 60 euro verkocht worden. Ook op xbox.com staat aangegeven dat 30 euro de adviesprijs is. Meeste winkels houden zich eraan, maar sommige winkels niet. Het is niet alleen bij Classics. Ik zag een tijd ook geleden bij PS One titels dat de een ze verkocht voor 40 gulden en de ander voor 130 gulden. Je kan de winkel er op wijzen dat ze veel te hoog zitten met die prijzen maar ze zullen vast niet snel veranderen met hun prijzen.

16. (EXG)LINK

(EXG)LINK ?

Leuk Bevonden:
    1
    owke, ik zal mun games maar halen in beek geleen of sittard. _0/

17. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    hei! je hebt het wel ff over stein city he!!;)

18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    off-topic: Hoeveel mensen uit Stein zitten hier wel niet? Het lijkt wel een invasie....
    on-topic: Waarom zouden winkels die adviesprijs niet aannemen? Ze hebben uiteindelijk alleen maar hunzelf ermee.:confused:

19. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Niet als jij de enige games verkoper in de buurt bent..dan mak je gewoon dikke winst..

En idd het wordt wel erg druk met die Stiense mensen hier 8)

20. (EXG)LINK

(EXG)LINK ?

Leuk Bevonden:
    1
    haha, jah is wel lollig ik wist niet dat er zowveel steinse members zijn,
    maar de musicstore is hier in stein idd de enigste die xbox games verkoopt, schande!!!!!!!! maar ik haal ze gwoon ergens anders _0/

Deel Deze Pagina