dit gaat de hele verkeerde kant op. Je mag games niet voor zoveel verkopen/ of zo weinig verkopen als je wilt, hier zijn regels voor. Vanwege een eerlijke conrurrentie. Waarschijnlijk is het prijskaartje van de game niet goed, dat maak ik best wel vaak mee. Waarschijnlijk is ie gewoon even duur als alle classics, maar dat wordt waarschijnlijk pas duidelijk als de game over de scan gaat in de winkel
Man ga toch gewoon ff naar Beek of naar Geleen. Is toch maar 10 min. fietsen. En anders bestel je ze toch online.
Daar gaat het me (in grote lijnen ook niet om) die winkel ligt hier pas een paar weken, maar ik vroeg me af voor hoeveel je die classics nou eigenlijk mag verkopen.
hallo, ik kom ook uit stein en ik haal gewoon de spellen in beek, geleen en sittard, de free record shop is meestal ook de goedkoopste, en binne een uurtje ben ja aant spelen als je naar geleen gaat.
jah leuk, maar als je ze tog makkelijk hier kan halen??? en het is niet da ik lui ofzow ben, maar de vraag is of ze die classics nou wel of niet voor 60 mogen verkopen.
30 euro voor een classiv vind ik persoonlijk nog te duur want sommige mooie spellen zijn 15 a 20 euro en niet in classic uitvoering
Ik heb ze er bij de intertoys een keer op gewezen, maar dan krijg je meteen een heel verhaal... tjah, als ze mij geen game willen verkopen... dan niet he! *ben ook nooit meer bij die k*twinkel geweest!*
ach...er zijn een hele hoop winkels die de prijzen gewoon echt niet weten en als er mensen zijn die het kopen gaan ze die prijs echt niet omlaag doen...ik liep laatst in Tilburg de Dixons binnen en zag daar jet set radio future liggen voor de geweldige prijs van €60.....ik vraag me dan ook af of ze het überhaupt interesseert wat andere winkels vragen........Maar ik heb gelukkig een ander adres in Tilburg die de spellen wel voor een goede prijs verkopen...bijv. mechassault voor €10....foregames
Lol in wat voor gat leef jij dan Anyway. De prijzen moeten gewoon 30 per game zijn. Kun je die gasten van die winkel niet effe de feiten op de neus drukken dat bepaalde games classics zijn geworden en dat die dus voor 30 eutjes in de winkel moeten liggen. Druk ze maar een folder van een andere winkel onder de neus. Weet niet wat voor vage winkel dat is maar die zijn duidelijk niet op de hoogte van de ontwikkelingen om hen heen. Maar ja wat wil je he Voorschoten...... Geintje _0/
ja klopt. deze titels worden ook classic: Fifa 2004 Sims Bustin out Harry Potter:Quiddich Worldcup LotR:Return of the King MoH:Rising Sun SSX3 Haary Potter:Chamber of Secrets niet de minste titels dacht ik zo
Voorschoten? Wat mis ik Ze mogen voor 60 euro verkocht worden. Ook op xbox.com staat aangegeven dat 30 euro de adviesprijs is. Meeste winkels houden zich eraan, maar sommige winkels niet. Het is niet alleen bij Classics. Ik zag een tijd ook geleden bij PS One titels dat de een ze verkocht voor 40 gulden en de ander voor 130 gulden. Je kan de winkel er op wijzen dat ze veel te hoog zitten met die prijzen maar ze zullen vast niet snel veranderen met hun prijzen.
off-topic: Hoeveel mensen uit Stein zitten hier wel niet? Het lijkt wel een invasie.... on-topic: Waarom zouden winkels die adviesprijs niet aannemen? Ze hebben uiteindelijk alleen maar hunzelf ermee.
Niet als jij de enige games verkoper in de buurt bent..dan mak je gewoon dikke winst.. En idd het wordt wel erg druk met die Stiense mensen hier
haha, jah is wel lollig ik wist niet dat er zowveel steinse members zijn, maar de musicstore is hier in stein idd de enigste die xbox games verkoopt, schande!!!!!!!! maar ik haal ze gwoon ergens anders _0/