mijn controller is heel druk bezig met kapot gaan ik wil dus een nieuwe kopen...Maar die wat ik wil is nergens meer te krijgen, ze verkopen alleen maar de "S" versie ik wil de grote (natuurlijk van microsoft) weet iemand waar ze deze wel nog verkopen
Als je nog garantie hebt kan je volgensmij naar microsoft bellen en uitleggen. Dan krijg je een nieuwe. maar volgensmij ook alleen nog maar S..
die s versie vind ik zo een k*t ding, ligt helemaal niet fijn in de hand... Waarom hebben ze die andere vervangen (waarom niet gewoon alle2 de versies verkopen)
Gelukkig doen die van mij het noch, Ik vind dat de controller s een flop is.. te klein en licht niet goed in de hand..
ik vind die s cotroler wel heerlijk, maar daar gaat het niet over. volgens mij zijn de grote controlers nog bij media markt te koop, bij de 2 vestegingen die ik afgelopen week heb gezien nog wel tenminste. en ik weet niet waar je woont maar bij de play-it in Stadskanaal hebben ze er ook nog genoeg.
ik vind juist dat s veel fijner is dan dat grote logge ding maja als je er ff mee speelt maakt dat voor mij ook weer nie uit. maarre ff ontopic: ik denk niet dat je die ergens kan krijgen je kan eens kijken op marktplaats.nl of je hem van iemand kan overkopen
Is gewenning, ik ben grote gewend en vind de kleine niks, andere die tijdje met kleine spelen vinden die weer lekkerder. Ik vind het ook zonde dat ze daarmee gestopt zijn. Misschien dat er nog een 3rd party controller te koop is die de grote vorm nog handhaafd.
je kunt MS bellen en met een beetje mazzel sturen ze een nieuwe op. Ik had eerst ook de grote en vond die kleine maar niks....nu heb ik alleen nog maar twee kleine controllers en nu ik er aan gewend ben spelen ze net zo fijn als die grote. Ik dacht eerst dat ik enorm kramp zou krijgen, maar dat viel heel erg mee, terwijl ik toch grote handen heb.
mijn controller heeft het ookal begeven echt erg heb m n xbox nu 2 jaar. Zal wel aan mij liggen wat ik ermee doe. Maar als ik jou was zou ik hem gewoon 2e hands proberen te krijgen
Dat ligt eraan. Als het de controller is die bij jouw Xbox zat dan duurd de garantie even lang als die van je Xbox zelf. Heb je hem apart gekocht dan ligt het er ook nog eens aan in welke winkel. Maar voor zover ik weet is elke winkel/bedrijf verplicht 2 jaar garantie voor hun producten aan te bieden en heb je dus altijd 2 jaar garantie minimaal.
http://www.amazon.com/exec/obidos/search-handle-form/102-3567487-1232118 Volgens mij kun je hier nog gewoon een nieuwe grote bestellen. *)
het is boven een bedrag van ik geloof €200 of €150 dat ze dan cerplicht zijn om 2 jaar garantie te geven...als de controller bij de Xbox zat dan valt het onder de 2jaar garantie (kunnen ze zien aan het serienummer), als je het los hebt gekocht 6mnd.