Joepie! De eerste screenshot is uitgegeven!! In 2005 zal deze game uitkomen. Ik kan niet wachten! Het spel is een combinatie van een first- en thirdperson shooter en laat je een geheel nieuw deel van het Oddworld universum verkennen. en EA is de uitgever van deze game, zal dat wel lukken?!
ik vond nog nooit wat aan de Oddworld serie,ook niet op de playstationEn ik ben niet zo'n fan van FPS (ben een van de weinige die niet op halo 2 wacht)dus ik denk dat het niets voor mij wordt. Ondersteunt het L!ve??
COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb alle Oddworld delen al grijs gespeeld dus dit is smullen
munch oddysee vond ik dus eigenlijk echt te gek hemels spel deze lijkt me niet erg veel aan want de sfeer is tering anders niet met onze grote Mc kontfart Abe maar met het "onbekende"
Hmmm wel gedurft. Over een screenshot kun je natuurlijk nog niet oordelen. er moet trouwens toch een reden zijn waarom MS dit heeft laten vallen. wéér een exclusive minder :{
ja ik vind dit ook raar.....EA is toch de uitgever geworden????.....waarom niet gewoon exclusief blijven
Ja, waarschijnlijk betaalde MS ook mee aan het project, en had Microsoft geen hoop meer in deze titel (oddworld Munch' oddysee was ook niet echt een grote hit).