Di eheeft ons niet verlaten heeft alleen zijn moderator recht opgezegd hij fladderts nog steeds wel rond hier...
DARKWING WAAR BEN JE??? Wij krijgen binnenkort ook een tweede Xbox, alleen me broer wacht met smart op de prijsverlaging. Zal wel cool zijn om bijv. 150 euro dokken et een spel erbij.
Ik vind 'xbox zomer actie' nou niet echt klinken als een prijsverlaging. Dit klinkt meer als een tijdelijk iets (alleen deze zomer) in plaats van iets van blijvend is zoals een prijsverlaging. Ik verwacht een actie waarbij verschillende oudere games goedkoper zullen worden maar nog geen classics prijs of misschien juist alle classics tijdelijk goedkoper. Of een nieuwe live actie waarbij je weer een gratis game krijgt als je iemand lid maakt ofzo. Of om echt in het thema zomer te blijven een opblaas xbox om op te drijven in het zwembad, met een controller als hoofdsteun gratis bij een nieuwe xbox of 2 games.
Bij dixons is nu een pack een xbox+ 1controller+ ninja gaiden voor 200euro. Is nou niet echt goedkoper dan de eerdere packs.
Is er bij jullie al iets meer bekend van deze actie?? Dixonners/Bart Smitters/MediaMarkters mischien??
In het Bart smit krantje zag ik de Ninja Gaiden set staan. Compleet met Ninja Gaiden xbox-doos, dus het is iig een officieel pakket.
Zag gister bij Replay ook de Ninja Gaiden box staan, niet in een folder maar een mooi doosje. Denk dat dat de zomer actie is De prijs heb ik niet gezien btw, maar die zal wel rond de €200,- liggen.