Prince of Persia 2 de goede kant op met nieuwe screens Prince of Persia zal zowel als de PS2, ook op de Xbox uitkomen en komt gelijk uit met de PS2 in November.
deze word egt zooo fokking vet he! ik vond prince 1 al zowat de vetste game ever! en deze word gewoon nog beter! ik hoop idd niet dat ze voor pal die bloederige dingen eruit gaan halen maar ik denk het haast niet, bij prince 3d kon je ook al onthoofden en dit hoort gewoon bij z'n move's. kheb egt zin in deze game! edit: mooie screens trouwens Prince of Persia
ik vond 1 al eg vet maar deze wordt dus meesterlijk!!!! vooral die twee zwaarden en het onthoofden is ook vet
Vond deel 1 ook goed, af en toe een beetje onduidelijk wat je moest doen, en af en toe lastige camera, maar verder wel een vermakelijke game. Zal me met deze game dan ongetwijfeld ook gaan vermaken.
Nou, ik vond het vechtsysteem (hack 'n slash) erg irritant. Gelukkig heb ik gehoord dat ze daar wat aan gaan doen.
Hmm volgens mij heb ik die screens allang gezien. Trouwens bij de 2e pic staat de Prince wel zó vreselijk uit evenwicht.....de nepheid straalt daar vanaf. Maarja , in elke game zit(ten)een fout(en).
Ja die angst bekroop my nou ook toen ik die screens zag. Ik hoop dat ie gewoon ongecensureerd blijft... want dat van Ninja Gaiden is echt bagger... (niet de game, maar dat ze het in hun botte kop halen om hem te censoren...)
Ik bedenk me net, dat deel 1 eigenlijk deel 2 is en deel 2 eigenlijk deel 3, want in mijn tijd (ja, ik ben een ouwe lul) speelde we ook prince of persia, met vloeiende graphics De ouwetjes (of de gamekenners) kunnen zich vast nog wel de soepele manier van bewegen herinneren. Maar dat terzijde, screens zien er goed uit
Ehm... dan is het eigenlijk al deel 4 en 5, want vroeger had je deel 1 en 2 al op de pc en amiga (en snes etc), daarna kwam deeltje 3(d) op oa de Dreamcast, en nu dus POP 4 en deze nieuwe game wordt dan in principe deeltje 5... Maar goed...
ziet er best mooi uit, maar de speeltijd moet ook wel langer zijn hoor want prince of percia sands of time duurde niet zo heel lang.
gaat hij nou eigenlijk gewoon PoP 2 heten? of komt er nog een : "..." achter? Ik hoop dat er nog iets achter komt, want "PoP 2" vind ik ook zo afgezaagd:{
PRINCE OF PERSIA II zal al in november in de winkels liggen op de PC , xbox , ps2 , ngc dat heeft ubisoft bekend gemaakt! bron; de PU