Het kan toch niet gekker worden. De leden van Club Nintendo Japan hebben weer eens geluk. Voor vijfhonderd punten kunnen zijn een unieke Mario Controller aanschaffen voor de Nintendo Gamecube. Club Nintendo kun je vergelijken met de Sterrencatalogus van Nintendo.nl. Of wij Europeanen er ook van kunnen gaan genieten is helaas nog niet bekend maar de ervaring leert ons dat dit soort aanbiedingen meestal alleen voor de Japanners gelden.
Ik word er echt zo schijtziek van dat die jappen de heletijd worden voorgetrokken Waarom wij niet es? altijd hun en als er hier es iets is komt er daar wel
Voor 500 punten valt het mee, normaal kan je er maar een wallpaper ofzo voor downloaden, en spaar ik nog wel een paar jaar door voor een cube
Nou beetje verf en een sticker een je hebt hetzelfde... nee dit vind ik niet zo erg.. Maar eerst kwam er in japan een controller uit voor onimusha gevormd als een katana.. dan word ik wel jaloers
Ik vind deze controller minder dan de originele hoor. Deze ziet er echt uit als zo`n stuk speelgoed van je kleine zusje.
ziet er wel leuk uit, hoewel ik 'm niet hoef. jammer dat je behalve die M niet meteen kan zien dat het een mario controller is
Phoenis Nl heb je nou echt je gamecube ingeruild of verkocht......wat where you thinking!!!!! van zo n geweldige console kan je toch geen spijt van hebben!!
ziet er niet uit vind ik! Ik zou liever een Resident Evil controller met een zombie look hebben, of een Zelda controller in het goud.