Hoog budget welk Dolby setje?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kevin15, 10 jul 2004.

1. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal!

Ik ben van plan een dolby surround set te gaan kopen voor mijn xbox, geld maakt mij niet zoveel uit want kwaliteit is duur maar het moet natuurlijk geen B&O set zijn het moet wel een beetje leuk blijven ;)
    wat kan ik het beste kopen en waar komt mooi geluid uit?
    Ik heb zelf al zitten kijken naar dat 3-2-1 systeem van bose (www.bose.nl) maar ik zei nergens staan of die een optische ingang heeft.
    Wie kent nog emer goede setjes?

Alvast bedankt!
    Kevin

2. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de Makro €30,- dolby surround 5.1

Goed ding en niet duur.

3. Prospect

Prospect Guest

5.1 geluid voor 30 euro?

Dat is volgens mij net zoiets als dat je een cd koopt en alleen een hoesje krijgt..useless dus.

Anyway, lijkt me stug, je zal wel 2.1 bedoelen Fearless :)

4. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Ben niet blind kerel ;)
    Was wel het oude model want wou er een bestellen en ze zeiden dat ze ze niet meer binnenkregen was op dus...

Wel jammer maar idd stond er zelf ook van te kijken zo laag :)

5. Rul3l3eR !)uCkY

Rul3l3eR !)uCkY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een creative inspire console 5500D is zeker een goede set en ik geloof dat ik hem toen voor 170 of 180 euro had gekocht. heeft een line-in (staat men pc op), coaxiale (staat men dvd-speler op) en optische (staat men xbox op) ingang.

dit is de gewone inspire 5500, de hardware is gewoon hetzelfde maar volgens mij kreeg je bij de 5500D alle kabeltjes er al bij.
    http://silverapp1.mycom.nl/MyCom/Store/productdetailedinfo.do?productID=35043&productType=1

6. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    dat 3-2-1 setje van bose is niks, hoe kun je nou uit 2 speakers het zelfde gekuid krijgen als uit 5.1 speakers?? iedereen die een btje goed nadenkt kan dat begrijpen, als ik jouw was zou ik gaan voor een losse compenenten set.
    edit:
    zo'n bose set kost meer dan 1000 euro en omdat je zegt dat je berijd bent geld uit te willen geven voor een goed setje zou ik naar Harmann Kardon kijken. Of vraag even hulp aan Beuker sr of quack, die hebben er meer verstand van

Laatst bewerkt: 10 jul 2004
  7. Hi...

Hi... Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Z-680 is zeker de moeite waard! :9

8. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt maar als je op die site kijkt zeggen ze dat ze het geluid om je heen zetten dus langs je oren..
    Mij lijkt het ook vaag hoor

9. HellFirzen

HellFirzen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je ECHTE kwalitijd wil hebben moet je de logitech z-680 kopen
    ZEEEEEEEEEEEER vet, heb ik zelf ook ben er echt zeer tevreden mee
    het gaat wel wat kosten, maar dan heb je ook wat
    als je bij prijsindex.net kijkt kan je de goedkoopste vinden (let wel op de betrouwbaarheid van site) ik had mijnes gekocht voor 270 euro, want de bezorg kosten waren hoog, ook moet je nog een speciale scart kabel kopen met een optische uitgang, en een optische kabel natuurlijk, dan heb je echt het beste van het beste.
    veel suc6

10. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik jou was zou ik naar de correct gaan (in Rotterdam gloof ik). Daar hebben ze er wel verstand van. Een vriend van me heeft een onwijs mooi Yamaha 5.1 set met JBL boxen. Volgens mij was die receiver + boxen ongeveer 700 euro

Ik denk niet dat een 5.1 set va Logitech het beste van het beste is en ook niet dat het ECHTE kwaliteit is. Het zal best een goed setje zijn maar ik weet niet of hij dat bedoelt.

11. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Echt niet kopen die 1-2-3 is echt bullshit dat met je oren geblaat etc
    en met jouw budget ook geen z-680, kijk ff mijn vorige post door voor meer info
    Geef anders ff je budget aan dan kan ik ff kijken of ik iets moois kan vinden

12. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    270,- ? :eek: op de logitech site vragen ze er 499 voor! :confused:

13. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik denk dat Bose wel wat meer verstand heeft van boxen en geluid dan jij. Hoezo moet het met 2 speakers niet mogelijk zijn? Je hebt toch ook maar 2 oren? Ik heb sinds kort 5.1 in me hoofdtelefoon en het werkt perfect.

14. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Bose heeft er mischien wel meer verstand van, maar je kan geen 'echt' 5.1 geluid krijgen uit 2 boksen, hoe kan het geluid dan van achter ja vandaan komen? als er met een race spel een auto van rechts achter aan komt rijden moet er bij dat bose systeem toch eerst geluid voor je langs, wat vervolgens via de muur weer teruggekaats word, daarbij zou je dan ook nog een ideale accousistesche kamer moeten hebben, dus ze gaan mij niet wijs maken dat je uit 2.1 hetzelfde hoord als uit een goede 5.1 set

15. Ol' Capone

Leuk Bevonden:
    1
    een hoofdtelefoon! *) is misschien ook wel 'n goed idee ipv die dure dolby setjes enzo...

Hordo, wat heb je er ongeveer voor betaald, en welke heb je? :eek:

16. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Als ik gewoon kijk op de site van Bose in de specsheet zie ik niks met ketsen tegen de muur. Geluid komt waarschijnlijk gewoon uit verschillende speakers uit een box, volgens het plaatje gaat het geluid gewoon rondom je. Bose is kwaliteit dus ik neem aan dat ze echt geen onzin zitten te verkopen. En ik ga je neit wijsmaken dat je met 2.1 hetzelfde krijgt als 5.1, ik zeg dat je met 2 boxen net zogoed 5.1 geluid kunt krijgen als met 5 aparte boxen.

17. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik heb 50 euro betaald. Ik ben begonnen met een normale stereo hoofdtelefoon maar naarmate je vaker hoofdtelefoon draagt wil je steeds betere kwaliteit. nu ben ik hier aangekomen en het klinkt perfect, inclusief bass etc. Over een jaartje misschien weer een betere maar dan moet ik even kijken.

Het is de Trust 5.1 Silverline en hij heeft een aparte module waarmee je van hoofdtelefoon naar speakers kunt switchen en waar je al het mogelijke op kunt aansluiten. Kabels etc allemaal bijgesloten. Heb hem gehaald bij de dynabyte.

18. biertje-bbm

biertje-bbm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kijk is even rond op --> www.htforum.nl

Echt lachen hier met die logitech setjes

19. Ol' Capone

Leuk Bevonden:
    1
    oke, bedankt! ik zal is kijken wat er allemaal voor hoofdtelefoons zijn :)

heb nu nl gewoon zo'n draadloos ding voor m'n stereo, wilde em dus net aansluiten, maar kan de 'zender' niet meer vinden :confused:

20. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah.. Ik weet niet wat een redelijke prijs is voor een set waar gewoon mooi geluid in zowel bij films als met games... Ik wil er best wel even voor sparen dat is geen enkel probleem

Deel Deze Pagina