Ik weet het ook niet. Het enige dat ik wel weet is dat dit vechtspel eindelijk eens een goed verhaal gaat krijgen en nu echt serieus de strijd aangaat met tekken en andere vechtgames om een van de beste fightinggames te worden... Volgens mij dachten de makers ook aan unlockable-heden. Daarnaast heeft het spel dus de beste graphics. Check de screenshots maar in pu en xboxmagazine.
De Amerikaanse Releasedate staat op 24 September. De Europese zal daar dus niet ver achter zitten, maandje ofzoiets.
ja, hij zou in de herfst ergens uitkomen. ik vind het niet zo erg dat je niet tegen amerikanen of zo kan vechten, er zijn in europa genoeg landen waar ik wel eens tegen wil vechten.
Ik zat er eentje in te maken met PGR2 nou hij kon het niet hebben. Toen begontie te klagen dat zijn vriendin aan het vervelen was en dat ze met d'r tieten in ze smoelwerk zat te kloten YEAH RIGHT. Amerikanen kunnen het niet hebben als ze ge ownt worden door kaasboeren ^^
ja oh... tik is in dead or alive....*kuch kuch* en zie de resultaten... (enne... kan je dan toch die link ff neerzetten)