IK zoek een game wat zich in de middeleeuwen afspeelt met alleen mensen dus geen orks en elfen enzo. gewoon lekker met ridders kasteeltjes aanvallen enzo. En met slagvelden alle vijanden lekker er op los slaan .Weet of kent iemand zo'n spel????? Alvast bedankt _0/ Ik weet trouwens niet of dat dat op dit forum hoort maar t lijkt me wel.
Thanks zoek effe info over. En hoe zit het met een spel genaamd :conan? En over Medieval: Total War zover ik het gezien hebt is het alleen pc-cdrom. En ik hebt trouwens het liefst third of first person.
Medieval is een RTS echt toffe game. Lekker met ridders op mekaar laten hakken en de campain mode is echt vet ! Als je van RTS en van games houdt die in de middeleeuwen afspelen dan is dit een game voor jou !
Is Medieval op de XBox?? Maar als je PC spellen ook goed vind is Stronghold ook wel een aardige game.
idd stronghold is een erg leuke game /edit: maar wel alleen op pc... en aangezien hij het in xbox games plaatst zal hij wel xbox games zoeken
Mja, maar die film speelt zich af tijdens de tijd der Romeinen (dacht ik zo). De middeleeuwen zijn een stukkie daarna.
Thief: Deadly Shadows speelt zich toch af in de middeleeuwen? Maar niet echt het type spel wat je bedoelt .
Dan heeft die film niks met King Arthur te maken zoals we die kennen van de Ridders van de Ronde Tafel. Want die King Arthur leefde toch echt tussen 500 na Chr. en 1500 na Chr.
Idd, King Arthur in de tijd van de Romeinen is net zoiets als Hitler in de oertijd. Er kwam nog zo'n rts game die zich in de middeleeuwen afspeelt trouwens, huppeldepup Napoleon Wars, kweet ff niet meer hoe het heet. (Napoleon is ook niet in de middeleeuwen maar ach)
dat klopt ook, dat zeg ik toch whehehehe gaat over 'de man achter de legende' en dat is volgens die film een romeinse generaal ofzo, kijk de trailer moar http://kingarthur.movies.go.com/main.html
Wat dacht je van Age of Empires II: Age of Kings! (PC) Blijft een gouwe ouwe Voor de Xbox heb je wel een game die zich in de ME afspeelt, maar ik ben de naam vergeten, wacht, ik zoek het even op. Stond een keer in XBM geloof ik.
Yeah !!! Age Of Empitrd ROELT! Heb deel 1 grijs gespeelt. of CAstLE STRIKE ook voor de PC Stond in de PU moet ook leuke game zijn.
Koning Arthur hoort oorspronkelijk ook in de romeinse tijd...Dus de film volgt wel degelijk het echte verhaal. Hij was een Celtische legeraanvoerder die tegen de romeinen vocht. later hebben mensen daar een middeleeuwse koning en alle andere blablabla omheen gemaakt. Goh, toch nog wat aan engelse literatuur gehad dit jaar.