1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    k snap echt niet waar sommige de energie vandaan halen om het uit te spelen, ik ben bij chapter 11 ofzo gestopt .. heb er echt geen zin meer in ...
     
  2. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Wat houd dit precies in? Ik eindig steeds als greater ninja, maar wat heb je daaraan? Ik ben trouwens nog niet ver ofzo, nog maar in chapter 3 bij die vetzak eindbaas :9 Maar ik vind dat gedeelte ervoor zo smerig. Echt vet veel van die keel door snij kereltjes kom je dan tegen. En van die pistool kereltjes. Ze doen je dan echt vet veel damage vlak voor die eindbaas. En ik had gehoord dat je in die level daarop ook nog eens kereltjes met bazooka´s en granaten tegen komt ofzo. Nou lekker is dat. En dat stukje vlak bij die maschine kamer, om de hoek. Echt smerig dat ze daar zo´n kereltje met een gun hadden geplaatst. En ik val veel aan met jumps, dus dan flikkerde ik steeds van het luchtschip af O-) |:-
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2004
  3. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    ja er was zoiets d8 ik dat als je op very hard in elk level master ninja krijgt, dat je dan iets unlockt(een nieuw pak ofzo)
    maar voor de rest heb je er niet zo veel aan...
     
  4. Kolkman

    Kolkman Kolkman =D

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Bevat misschien spoilers, dus niet kijken naar het filmpje als je hier gevoelig voor bent!

    Er is een enorm vette, snelle manier om de subboss van Chapter 10 te verslaan. Dit kun je doen zonder geraakt te worden en met een combo van 200+. Ik heb het uitgeprobeerd en opgenomen, en dit is een perfecte manier om langs deze best moeilijke subboss te komen.

    Ik heb het filmpje hierzo online gezet voor de geinteresseerde.
     
  5. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    cool,ik ga het meteen proberen:D
     
  6. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je in dit spel nou geen zin meer hebben ?
     
  7. Kolkman

    Kolkman Kolkman =D

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap ik ook niet precies. Voor dit soort spellen heb ik een Xbox gekocht.
     
  8. X(box)Men

    X(box)Men Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb voor ninja gaiden (deels) een xbox voor gekocht.
     
  9. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb het spel nu al 4x uitgespeeld en heb er geen zin meer in, snapt iemand dat wel?
     
  10. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja...

    Sommige films kun je ook maar zo vaak zien tot ze fokking irritant worden...
     
  11. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    ey vet, ik d8 dat die worm zich trugtrok na een paar meppen. met het zwaard doet ie dat wel..
     
  12. Kolkman

    Kolkman Kolkman =D

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Pak je Nunchaku's of Vigoorian Flails. Daarmee lukt het. Met de Nunchaku's krijg je alleen een betere combo.
     
  13. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    og ja, ik heb 'm tog al verslagen, krijg je meer karma ofzo als zo'n grote hit combo hebt? want voor de rest heb je er tog niks aan? (want bij de baas krijg je geen essence)
     
  14. Kolkman

    Kolkman Kolkman =D

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee =P, je krijgt niks extra's behalve een hoop op je Karma-teller.
     
  15. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem sinds gisteren ook & heb ondertsn de tweede baas al verslaan.(veel makkelijker dan de eerste)
    Wat me opvalt is dat de camera wel ENORM irritant is!
    Waar je bv voor de eerste keer die twee paarden moet verslaan...Je ziet ze gewoon bijna niet afkomen & om nu TELKENS weer op R te drukken...
    Voor de rest wel heel goed spel.
     
  16. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    ja bij die paarden is het even vervelend, maar ik heb er daarna nooit meer last van gehad.
     
  17. sub_naruto

    sub_naruto Crystal Xbox Owner

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Ninja Gaiden Met Brute Force voor mijn rapport gehad *)

    Nog niet zo veel gespeeld want ik heb ook mijn Xbox op het internet aangesloten voor Xbox Connect en Xlink Kai.....


    Ben net voor bij die paarden in het 2e level.... |:-


    Ninja Gaiden is Toppie _O_
     
  18. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    krijg jij 2 xbox spellen voor je rapport? vet!:)
     
  19. Kosmonaut XIV

    Kosmonaut XIV xbox schopt aars

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    die wormen in chapter 10 (of 11?) zijn anders ook wel kl*te ... En die Sewer zombies zijn ook niet steeds de gemakkelijkste, vooral als ze ineens met 10 rond je staan.. .

    Tot zover mijn bijdrage :cool:
     
  20. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    die wormen kun je het beste aanpakken door in het midden te gaan staan en telkens omhoog te springen als hij net met zn kop schuin wil slaan, en op Y te drukken, zodat hij je mist, maar jij hem raakt...

    wel uitkijken als hij rechtdoor wil happen, dan moet je snel springen, of snel wegrollen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina