[XOne] [Centraal] content downen (problemen & overige vragen)

Discussie in 'Games' gestart door xboxuser, 15 mrt 2003.

  1. denny31

    denny31 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb IP in de DMZ gezet maar helpt niet.
    Xbox Live doet het rechtstreeks via modem. Geen probleem. _O_
     
  2. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    ik heb bij pgr 2 al zo vaak geprobeerd te update...maar het helpt gewoon geen reet. af en toe krijg ik een blokje, maar daarna zegt ie : xbox live is not responding :mad: . Ik wordt hier een beetje boos om, want ik wil gewoon ff pgr2 spelen op live (ik hoef die content niet).. wat moet ik doen?
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2004
  3. Green Ninja

    Green Ninja ----

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeej allemaal,
    Ik heb ongeveer hetzelfde probleem met PGR2. Alleen heeft de "content download" altijd gewerkt(SCPD). Hij zegt dat er geen contact meer is met Live, terwijl andere spellen het gewoon doen. Een Live-collega, die vlakbij mij woont heeft hetzelfde probleem. DUSSSS??????
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zijn meer mensen met dit probleem. Aangezien de rest het wel doet denk ik dat het aan MS' kant ligt. Kan je bij troubleshooter eens op Y drukken als ie klaar is, dan krijg je als het goed is resultaten met P x/x en L et cetera en die vermelden?
     
  5. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Bij mij update PGR2 ook niet. Vervelend is dat :mad: Terwijl ik al wel bijna een jaar lang goed kan Live gamen en content downloaden varierend van SPlinter Cell totRainbowSix tot Midtown Madness 3 tot Unreal Champiosnhip. Alleen PGR 2 doet deze keer raar terwijl de vorige PGR2 update wel goed geinstalleerd was.
     
  6. Green Ninja

    Green Ninja ----

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej 2K,

    is dit wat je bedoeld????

    1.00.5971.01
    w: 0000-000B
    x: 0000-F001
    y:00A8-4840
    z:0000-oooo
    L:173 ms (173ms) P:20/25
     
  7. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Yes, maar post ook nog even de gegevens van het volgende schermpje, met die NT, MT en IC waarden.
     
  8. Green Ninja

    Green Ninja ----

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Pejannl,

    sorry dat ik niet eerder heb gereageerd, ik ben de hele week niet in de gelegenheid geweest. Nu ben ik thuis en heb meteen gekeken of het downloaden het wel doet en;
    WHOOOHOOO!!!!!, hij doet het. Raar maar waar. Toch bedankt voor je hulp,

    laaaterrr....
     
  9. Frank

    Frank Gelegenheidsposter

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een klein vraag over premium content...

    Een tijd terug heb ik de paris booster-pack gedownload met PGR2. Maar ik heb vandaag een nieuwe xbox gekocht en wil diezelfde content ook hierop hebben. Nu leek het mij logisch dat ik niet 2x voor dezelfde content hoef te betalen. Maar als ik naar 'content download' ga geeft hij bij de paris- en de long-beach pack dezelfde melding dat het me geld gaat kosten.
    Geeft hij soms aan als ik 'purchase' kies dat ik niet nog eens hoef te betalen of wordt er straks gewoon weer geld afgeschreven?

    Heeft iemand hier ervaring mee?
     
  10. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Volgens de mensen van Xbox Live en Bizarre Creations is de download verbonden aan je Xbox. En je kunt het tot 30 dagen na die download opnieuw downloaden op dezelfde Xbox.
    Dus als je het op een nieuwe Xbox wilt downloaden of na 30 dagen op dezelfde xbox, zul je toch opnieuw moeten betalen.

    Het valt allemaal hier na te lezen!
     
  11. Cadillac

    Cadillac Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een mem. card hebt kun je die gebruiken, maar ik denk dat je die niet hebt, anders had je dit probleem niet...
     
  12. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Nee hoor, deze content is veel te groot voor een memorycard.

    Dat zou ook dom zijn, dan zou iedereen de content aan elkaar doorgeven
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2004
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ... en downloadable content kan je (ookal is je mem card groot genoeg niet naar je mem card schrijven ... er zit een zelfde beveiliging op als bijv. Steel Battalion)
     
  14. tombmx

    tombmx undergr. commander

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een netwerk dat werkt met een hub , de (hoofd) pc zit in verbinding met hub & modem , en de 2 andere pc's en XBOX zitten op de hub (maken dus vebrinding via de hooofd pc) nu was het zo dat mjin firewall uitstond en k kon tog geen updates doen (wel content download) en als ik im direct op modem aansluit deed update het wel ! , maar goed xbox live doet het altijd als je m direct op modem aansluit
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    Dan heb je op je pc een firewall draaien ... bijv zone alarm of norton .... dus moet je porten open zetten zie pejannl zijn sig
     
  16. Jhan

    Jhan Hmmm ...

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    laatmaar
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2004
  17. Project_Sharky

    Project_Sharky Huh!

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagie over Prenium Content Download.

    Kheb een paar weken toen net de release was van PGR2 Paris Booster Pack gedownt ging allemaal prima ik was blij :D Een paar dagen geleden wilde ik het Long Beach Pack Content dus ik klik aan en k krijg een error Purchase Failed. You Won't Be Charged for this content please try later. Deze error krijg ik de hele tijd terwijl als ik content binnen pompt van Amped 2 doet ie het wel. Ligt dit aan mijn creditcard of zo want ik weet het nie meer :mad:
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    Dit kan aan de credit card liggen maar kan ook een andere oorzaak hebben ... ga naar het troubleshoot menu (exit xbox live en ga naar netwroking) ... laat alles even lopen druk dan op Y ... noteer de P en L waarde druk op A en noteer de MT NT en IC waarde ... post ze hier
     
  19. Project_Sharky

    Project_Sharky Huh!

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo, de resultaten,
    P= 20/20
    L= 189 ms (191 ms)
    MT= 1 (0015-00f0)
    NT= 3
    IC = 1 (0015-00f0)

    Aanvullende informatie (of je dr wat aan heb weet ik niet)

    1.00.5971.01
    W= 0000-000B
    X= 0000-F001
    Y= 00A8-4860
    Z= 0000-0000
     
  20. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan niets downloaden via Live. Ik kan wel connecten via Live en games spelen, behalve games waar een update voor nodig is.

    Ik gebruik Windows XP, ICS en een Alcatel Speedtouch USB modem. Het heeft altijd goed gewerkt, maar sinds enkele weken kan ik niets meer downloaden.

    O ja, ik kan overigens niet troubleshooten en daarna op Y drukken, want voordat de troubleshoot voorbij is (na het tweede groene bolletje) wordt mijn Xbox herstart omdat Xbox Live een update wil installeren.

    Op de Speedtouch site staat het volgende:

    TCP options string = 020405b401010402
    MTU = 1500
    MTU is fully optimized for broadband.
    MSS = 1460
    Maximum useful data in each packet = 1460, which equals MSS.

    Default Receive Window (RWIN) = 4288
    RWIN Scaling (RFC132:cool: = 0 bits
    Unscaled Receive Window = 4288

    For optimum performance, consider changing RWIN to a multiple of MSS.
    Other values for RWIN that might work well with your current MTU/MSS:
    513920 (MSS x 44 * scale factor of 8)
    256960 (MSS x 44 * scale factor of 4)
    128480 (MSS x 44 * scale factor of 2)
    64240 (MSS x 44)
    bandwidth * delay product (Note this is not a speed test):

    Your RcvWindow limits you to: 171.52 kbps (21.44 KBytes/s) @ 200ms
    Your RcvWindow limits you to: 68.608 kbps (8.576 KBytes/s) @ 500ms
    Consider increasing your RWIN value to optimize TCP/IP for broadband.
    MTU Discovery (RFC1191) = ON
    Time to live left = 120 hops

    TTL value is ok.
    Timestamps (RFC132:cool: = OFF
    Selective Acknowledgements (RFC2018) = ON
    IP type of service field (RFC1349) = 00000000


    Waarom werkt het ineens niet meer. Het heeft altijd goed gewerkt en nu niet meer. Dat vind ik dus erg vreemd. Kan iemand mij vertellen wat hier precies aan de hand is. Ik heb al een hoop gelezen over allerlei ethernet modems etc., maar n iets over USB.
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2004

Deel Deze Pagina