ik ga vanmiddag 256 mb ram bij halen maar ik heb nu 256 dan heb ik dus 512 is dat ineens veel verschil want 10 september laat ik een nieuw processor inzetten en nieuwe videokart? maar is da dan veel verschil van 256 naar 512? hoor het wel
Hangt er ook vanaf wat voor geheugen het is. SDRAM of DDR2100/2700/3300... Ik vind het verschil in games wel merkbaar, maar ik vind het vaak het geld niet waard om bijv. van 512 naar 1024 te gaan... Maar 512 heb je wel nodig tegenwoordig om een beetje lekker te spelen. Videokaart vervangen zul je veel beter merken.
Hangt er vanaf in welke vorm je 'm wilt hebben. Jouw vraag lijkt een beetje op het volgende: Wat kost dat nou, zo'n auto op 4 wielen? Oftewel....wil je een Lada of een dikke supercar, zoals de Spyker/Ferrari/Lamborghini etc.... En wat het belangrijkste is.... Wat voor soort/aantal geheugen zit er al in je PC en hoeveel vrije memorybanks heb je nog over. En welk merk/type moederbord zit er in je pc.
ik zou 't wel weten... ontopic: als 't echt veel geld gaat kosten, en je pc is al niet zo nieuw meer... koop dan meteen een gehele nieuwe kast! (zelf samenstellen)
en kunnen jullie een videokart zoeken van 180 euro ofzo max 200 en een goeie procesorje van 120 130 euro?
kan je dat zelf niet dat is echt een onzinnige vraag wij weten toch niet wat je er mee wil gaan doen wat voor games je speelt etc. kijk eens rond op www.tweakers.net veel goede info te vinden daar
als je niks antwoord op me vraag houd dan jhe mond dicht, en btw ik wil het voor games gaan gebruiken maar ik heb gehoord dat ik een ati hele tijd moet instellen
Tuurlijk kunnen we je een videokaart en een goeie processor aanraden. Maar de kans is dan heel groot dat het NIET in jouw systeem gaat werken, want je geeft ons geen informatie.....OEN! Jouw vraag komt hier in de buurt: Kom je vanmiddag langs? Ik woon in Amsterdam.... Dat kan dus overal zijn he. Oftewel....je moet specifieker zijn.... Meer info over je systeem geven.
Doe ff wat aan je spelling man... Dat is echt niet normaal meer.... Maar goed....aan je PC kennis te zien, kan ik de conclusie trekken, dat als we er al achter komen wat je hebt, dat je op z'n minst nog iemand bij je moet hebben om de boel in te bouwen. Ga gewoon lekker met je PC-tje en een stapel €-biljetten naar de computerboer om de hoek om 'm te upgraden. En dit is echt eerlijk advies....
oke dan maar heb ej ook geen bietje advies want k ken wel iemand die de wel inbouwt vor men. maar ik heb gehoord dat de ati radeon 9800 pro 200 euro was is de een goeie ofnei
Dat is wel een goede kaart als die in jouw systeem past, en je moet echt meer zorg aan je posts besteden, want je moet ze echt 3x lezen voordat je ze begrijpt :|
Echt...serieus..heb je überhaubt al zelf gezocht? Kijk eens op Tweakers.net en dan bij Reviews, of gebruik google en zoek naar "Ati Radeon 9800 benchmark" of ga naar www.tomshardware.com en zoek daar naar benchmark, want dit is gewoon lui. Een ATI Radeon 9800 is een goede kaart, maar zo is ook een TNT2 een goede kaart, maar ligt er maar net aan waarvoor. En als ik jou posts zo zie geloof ik dat je echt wel wat hulp kan gebruiken bij het inbouwen van je zooi, dus ga naar computerland ofzo en laat je daar helemaal adviseren en alles inbouwen. Je kan trouwens wel het nieuwste van het nieuwste gaan kopen, maar ik betwijfel of je weet hoe je alles eruit moet halen.
Weet je wat het is... Als ik niet weet wat er PRECIES bij jou thuis staat, dan kan ik absoluut GEEN ADVIES uitbrengen naar jou, hoe graag ik ook zou willen. Er zijn gewoon teveel soorten videokaarten met een soortgelijke prestatie, die op het ene mainboard anders presteert dan op de andere. En dat geldt ook voor andere hardware onderdelen in je systeem. Je zei het zelf al dat je wel iemand hebt die de boel voor jou kan installeren, dan raad ik je aan om ook bij die persoon te rade te gaan om uit te zoeken wat er allemaal nog met jouw systeem mogelijk is.
oo dan probeer ik het netjes./ ik heb een videokaart gezien, genoemd ati radeon9800 pro, de prijs betreft 200 euro en dat vind ik geen dure prijs. ik heb ook een mooi processortje gezien 2800+. nu koop ik daarbij een nieuwe moederbord huppelepup, die dat ondersteunt. met in totaaL 512 MBram heb ik dan een goei gamecomputertje ofniej? of een beetje
Yup, dat is dan een goede pc. Alleen zou ik die 2800+ in 2500+ veranderen, wat je wat geld scheelt en een paar frames per seconde minder.