Bij MSN had ik een code voor mijn naam gezet dat je hem vet gedrukt kreeg, maar nu wou ik een ander lettertype en stond bij arial bijvoorbeeld: ??!?! en dat bij alles, toen dacht ik als ik die code uit m'n naam haal is het misschien wel weer goed alleen het blijft zo, toen heb ik MSN verwijderd en opnieuw geinstalleerd alleen het blijft zo. Hoe krijg ik dit weer normaal ?
uuh vaag, ik heb al veel met msn gehad maar dit echt nooit. het jij msn ++?? ik wel maar vetgedrukt is toch niet zo heel erg
Dat niet maar ik kan geen enkel ander lettertype meer kiezen, het lijstje van de lettertype's ziet er dus zo uit ongeveer: ?!?!?! ??? !?? ?!?!?! !!? ???
Zal je eerst msn met plus je naam gewoon moeten zetten, dan kan je eventueel msn plus verwijderen (en zo nodig msn opnieuw installeren) en dan moet als het goed is je naam weer goed zijn. Heb ook eens iets gehad met plus instellingen wat bleef toen plus verwijderd was. En zo was ik er ook weer vanaf gekomen.
msn plus is echt onzin... brengt ook allerlei onzin met zich mee! zo had een vriend ook eerst iets gedaan waardoor er niets in z'n naam stond... maar toen kon hij er ook niets meer inzetten