ik ben een grote van van halo maar ik zou eens willen weten (srry moest het al in een topic zijn) welk level jullie goed vinden en jullie haten ik vindt het aller eerste level het beste en het level 7 met de monitor vindt ik het stomste wat vinden jullie hiervan en wat ik lief heb is mooie muziek,mooie graphiks,prachtige gameplay,en natuurlijk de schattige grunts wat ik haat in halo is de flut en de eentonige levels en het spel is een beetje liniair
Er zijn slechts 500 andere threads over Halo, dus misschien zou je eerst wat beter kunnen zoeken voordat je een hele nieuwe thread hierover opent.
assault on the control room & the maw die met die monitor vink ook +graphix +muziek +elites +mp +verhaal +masterchief - uhm...framerate denk ik, dat is het enige dat zuigt...
Hoezo Wannabe-Mod? Face it, je bent geen ADMIN meer. Ontopic: Ik heb Halo maar heel even bij een vriend gespeeld, (Multiplayer) maar ik denk zelf dat de Halo 2 veel te veel overhyped word. Wat ik wel vond aan Halo, is op de PC online. (XBconnect zuigt echt.)
Klik Halo Klik daar staat het een en ander over halo. Hier ook daar staan veel onderwerpen over halo. ik heb het spel ook heel vroeg gehad en ik vond het een topper. ik had nog maar 1 controller en had hem uitgespeeld op allermakkelijkst en vond het maar saai worden. ik vond dat level vet dat je ergens landen en dat je een heel uitgestrekt gebied met water en marines enzo had en dat je naar een gebouw moest het muziek vond ik mooi. de covenant vond ik mooi wapens voertuigen