prins of persia ...??ik kom niet verder op 7 procent

Discussie in 'Algemeen' gestart door the_man0, 4 mei 2004.

1. the_man0

the_man0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo ik kom niet verder bij 7 procent ik weet niet hoe ik beneden moet komen wie kan mij helpen

2. shibumi

shibumi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou het wel willen zeggen maar ik heb PoP uitgeleend...

/Mod Post dan niet... - Darkwing

3. PmH

PmH Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er zit ergens een richel (als dit stuk bedoeld).daar kan je naar beneden
    anders moet je iets duidelijker zijn. ;)

4. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    7%, leg verder uit aub

5. the_man0

the_man0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal wel ff wat meer vertellen je hebt die meisje gevonden dan komen er ja soort krabben die versla je en dan kom je ergens moet je springen enz. en dan heb ik gesprongen enz zie je beneden monsters en je moet daarheen en hoe kom ik daar en wat is een richel...??

6. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Gewoon tegen de muur rennen en springen enz. aan de richel hangen en dan laten vallen enz. :+

7. the_man0

the_man0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar wat is een richel en als je verder die palmboom bent gekomen kan je nergens meeer op srpingen

8. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    oooh mijn god weet je neit wat een richel is.. |:- |:-
    Dat is als het ware een randje aan het einde van de weg..of daar onder een uitstekend stukje rots waar je op kan staan. :9

9. the_man0

the_man0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een stukje rots gevonden en daar kan je alleen naar boven en stukje randje aan de weg kan je niet naar beneden wie kan mij verder helpen

10. the_man0

the_man0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok ik vertel wel iets meer je komt binnen moet je springen dan ga je in zo een deurtje moet je op de muur lopen en daarna moet je via die palen springen vAN DE ENE NAAR DE ANDERE DAN KOM JE OP EEN PLEK MOET JE DIE KRABBEN DODEN EN DAN LOOP JE EERST OP DE MUUR EN DAN SRPING JE DAN BEN JE OP DEOVERKANT WAT NU HOE KOM IK BENEDEN HELPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!1

11. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Oke oke, rustig maar... Ken je Engels, zoja ken je Gamefaqs? Hier staat vast wel een bruikbare walkthrough. Het maakt niet uit voor welk platform je er een kiest, die drie versies zijn inhoudelijk hetzelfde.

Omdat ik nu ff niet op de site kom, heb ik hier even een walkthrough vandaan gehaald. Als je geen engels ken, moet je maar ff vragen aan iemand die het wel ken, het is nogal een lapje tekst en dat ga ik hier niet vertalen...

Veel plezier (ohja 'a ledge' is 'een richel', dat is een randje waar je aan ken hangen/op ken staan).

12. the_man0

the_man0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt

13. Hyate2000

Hyate2000 wht a day to say now

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu op 2 procent, :eek: ben hem aan het spelen op de PC.
    k bennu op het stukje dat je die dagger of time moet pakken dan moet je op zo'n mage groot vaag standbeeld omghoog maar als ik boven die handan ben lukt het niet meer?
    iemand tips of uitleg?

14. Culemborg

Culemborg XBOX VERSLAAFD

Leuk Bevonden:
    1
    tegen de muur van links naar rechts

15. Hyate2000

Hyate2000 wht a day to say now

Leuk Bevonden:
    0
    die muur is ie zo hoog dat je er niet bij kan, waar k dan zit is aan de rechter kant van dat standbeld zn hoofd

16. R E M I X

R E M I X LektrokuteD

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat weet ik. dus ik loop op de rechtse muur spring dan naar de linkse en dan val ik er altijd direct af hoe doe je dat zo van de ene naar de andere kant springen

17. Culemborg

Culemborg XBOX VERSLAAFD

Leuk Bevonden:
    1
    als je links bent dan druk je naar rechts en spring je en als je rechts ben dan druk je naar links en dan spring je maar je moet het wel snel doen

18. R E M I X

R E M I X LektrokuteD

Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt is gelukt

19. chelsea079

chelsea079 ronald079

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.stratosgroup.com/guides/html/200401ppst/?cat=strat
    als je naar deze site gaat staat er per level op hij je er doorheen moet lopen, springen enzo, soms is het echt moeilijk te zien waar je heen moet, als je genoeg zand hebt in je dolk laat je gewoon eens vallen ofzo, val je dood neer geen probleem draai gewoon de tijd terug.

20. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    Had helemaal geen problemen met deze game was eigenlijk best makkelijk, soms even met de camera draaien en tada je vind de weg.
    Heb hem binnen 7.5 uur uit gespeeld.

Deel Deze Pagina