er zit ergens een richel (als dit stuk bedoeld).daar kan je naar beneden anders moet je iets duidelijker zijn.
ik zal wel ff wat meer vertellen je hebt die meisje gevonden dan komen er ja soort krabben die versla je en dan kom je ergens moet je springen enz. en dan heb ik gesprongen enz zie je beneden monsters en je moet daarheen en hoe kom ik daar en wat is een richel...??
oooh mijn god weet je neit wat een richel is.. Dat is als het ware een randje aan het einde van de weg..of daar onder een uitstekend stukje rots waar je op kan staan.
ik heb een stukje rots gevonden en daar kan je alleen naar boven en stukje randje aan de weg kan je niet naar beneden wie kan mij verder helpen
ok ik vertel wel iets meer je komt binnen moet je springen dan ga je in zo een deurtje moet je op de muur lopen en daarna moet je via die palen springen vAN DE ENE NAAR DE ANDERE DAN KOM JE OP EEN PLEK MOET JE DIE KRABBEN DODEN EN DAN LOOP JE EERST OP DE MUUR EN DAN SRPING JE DAN BEN JE OP DEOVERKANT WAT NU HOE KOM IK BENEDEN HELPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Oke oke, rustig maar... Ken je Engels, zoja ken je Gamefaqs? Hier staat vast wel een bruikbare walkthrough. Het maakt niet uit voor welk platform je er een kiest, die drie versies zijn inhoudelijk hetzelfde. Omdat ik nu ff niet op de site kom, heb ik hier even een walkthrough vandaan gehaald. Als je geen engels ken, moet je maar ff vragen aan iemand die het wel ken, het is nogal een lapje tekst en dat ga ik hier niet vertalen... Veel plezier (ohja 'a ledge' is 'een richel', dat is een randje waar je aan ken hangen/op ken staan).
ik zit nu op 2 procent, ben hem aan het spelen op de PC. k bennu op het stukje dat je die dagger of time moet pakken dan moet je op zo'n mage groot vaag standbeeld omghoog maar als ik boven die handan ben lukt het niet meer? iemand tips of uitleg?
die muur is ie zo hoog dat je er niet bij kan, waar k dan zit is aan de rechter kant van dat standbeld zn hoofd
ja dat weet ik. dus ik loop op de rechtse muur spring dan naar de linkse en dan val ik er altijd direct af hoe doe je dat zo van de ene naar de andere kant springen
als je links bent dan druk je naar rechts en spring je en als je rechts ben dan druk je naar links en dan spring je maar je moet het wel snel doen
http://www.stratosgroup.com/guides/html/200401ppst/?cat=strat als je naar deze site gaat staat er per level op hij je er doorheen moet lopen, springen enzo, soms is het echt moeilijk te zien waar je heen moet, als je genoeg zand hebt in je dolk laat je gewoon eens vallen ofzo, val je dood neer geen probleem draai gewoon de tijd terug.
Had helemaal geen problemen met deze game was eigenlijk best makkelijk, soms even met de camera draaien en tada je vind de weg. Heb hem binnen 7.5 uur uit gespeeld.