mijn Xbox is nog niet zo lang geleden vervangen ik had een Thompson drive (altijd problemen!) maar nu heb ik een Samsung drive (mensen ervaring hiermee?) is dit de beste drive die er voor de Xbox is te krijgen?? en wat speelt deze allemaal af in combi met een dvd playback kit??
DVD's draait de Xbox dan af met de dvd kit, de Xbox drives bestaan uit Thomson , Samsung en Philips, de laatste 2 draaien ook zonder probleem Cdr's af, handig met muziek
ik weet zelf niet wat voor drive ik heb... maar nog nooit problemen mee gehad (alleen hij maakt soms wel wat rare geluiden) Ik heb wel gehoord dat samsung een vd betere drives is
Ja, dat is de beste in de xbox momenteel, maar dat is natuurlijk ook te verwachten, aangezien die het nieuwst is.
Mijn philips leest niet alle cd-r's. Maar je samsung speler zal ongetwijfeld een dvd-r van je recorder kunnen afspelen.
Ik had gisteren een DVD-r gekregen opgenomen met een Philips DVD recorder en hij deed het op mijn nieuwe Samsung dit was niet zo bij mijn oude X-box waar een Philips speler in zat terwijl je zou denken Philips recorder + Philips X-box drive dat zou toch moeten lukken.....mooi niet dus dus iedereen opletten met een Samsung zit je volgens mij toch het beste
Mijn xbox leest prima gebrande cds ook een gebrande dvd las hij amar starte niet op kreeg dat xbox dvd scherm maar verder ging ie nie...
waarom zette xbox niet meteen samsung erin in allemaal, er zijn altijd problemen geweest met die dvd drives bijna atllijd leesproblemen hebben veel mensen. kwalitatief zit ook niet echt lekker, als je iets koop wil je toch dat iets 100% goed werkt en het lijkt net of iets ''normaals'' is dat dvd drive van xbox soms leesproblemen heeft dat ding moet toch gewoon goed en 100% altijd werken ik heb met met playstation nog nooit leesproblemen gehad alleen mijn xbox heeft t soms en ik heb daarvoor nog n xbox gehad en bij vrienden hebben ze soms ook leesproblemen
kheb een thomson, waarvan dus gezegd wordt dat t de slechtste is, maar die leest wel gewoon alles. zelfs als ik van tv iets heb opgenomen met mijn DVD-recorder(sony) doet ie t nog. en dan hebk ook nog eens van die cheape DVD-rw's. je meot gewoon geluk hebben