Ik heb een vraag ik ben opzoek naar een stuurtje voor mijn xbox. Nu schijnt er een stuurtje te zijn van thrustmaster de 360 Modena® Force GT racing wheel die forcefeedback ondersteund als ik op hun website kijk zie ik wel dat er force staat en mechanisme maar ik ben nog niet overtuigd is er hier misschien iemand die dit stuurtje heeft en zo ja is het een force feedback stuurtje of is het gewoon rumble dus vibratie.
Er zijn geen FF stuurtjes voor de xbox. Geruchten zeggen dat eind dit jaar of begin volgend jaar misschien ééntje zou kunnen komen. Afwachten...
je zou toch een moeten lezen want dan vind ik het echt om het even plat te zeggen verneukeratief zie link: http://europe.thrustmaster.com/products/d_prd.php?p=T156&fam=30
Op screens van E3 2004 bij de Forza stand zie je een stuur dus hopen dat die tegelijk uitkomt denk van wel
Had even geen tijd . Maar wel gekeken nu. Om het duidelijk te maken dat je hier geen FF stuurtje hebt, moet je denk ik eeven kijken naar de producten voor de pc. Als een stuur FF heeft, zetten ze dat al in de titel. FF is zeg maar een kwaliteitsmerk voor stuurtjes, zonder haken al vele consumenten (waaronder ik) af. Natuurlijk ga je dan een naam verzinnen die dicht in de buurt komt, nu dus advanced force mechanism...oftewel rumble .
Waarom ik hier namelijk vroeg is omdat ik gisteren een game winkelbelde om te vragen naar de MADCATZ MC2 omdat deze wel als voordeel heeft dat daar je communicator in kan steken. Toen zij hij mij dat hij die niet meer had en vertelde mij toe dat dit stuurtje FF had. Ik twijfelde al maar toen ik de website van thrustmaster ging bekijken raakte ik nog al in twijfel. Want ook ik dacht dat er geen FF voor xbox waren. Is me nu wel duidelijk ga die gozer bij die game shop mij dat stuurtje een laten demonstreren en zet hem dan mooi ff voor lul. Jongens bedankt. Dan maar ff geen stuurtje kopen en wachten op Forza motorsport misschien zit daar een ff stuurtje bij. Maar als ik mirrik mag geloven was het stuurtje op de E3 van madcatz en was ook alleen maar rumble.
Hmzz naja zulle zien dank wel dat er stuur komt voor Forza omdat ze toch DE sim ulator willen maken...en daar hoort goed stuur bij
Ik heb het 360 stuurtje, en hij rumbled er toch best flink op los. Ik vind het een goed stuurtje, over de anderen kan ik niks zeggen.