Weet er iemand iets van head mounted displays voor Xbox. Een website waar duidelijk staat of er al zulke dingen zijn voor de Xbox? De enige site waar ik uitkom is http://www.altimate.tv/3d-glasses.htm Er staat echter nergens bij of dit zou werken op een Xbox.
Ej ikke, ben je al wakker, hij moest weten of ze er ook voor de xbox waren Zie ik niet staan in dat stukje wat jij hebt gepost.
hmzz ik heb ooit een sony glasstron gehad. maar het is echt niet geschikt voor gamen. het is zonde van je geld.
hmzz je moet sowieso een bril hebben die 640*480*3 pixels heeft wil je echt 640*480 zien. anders ziet het er crap uit. en dan nog lijkt het alsof je een groter beeld voor je ziet, maar niet alsof je echt in het spel staat. en het echte beamer gevoel geeft het niet.
Het was me niet echt te doen om het VR gevoel. Het is gewoon om vb naar een lan te gaan zonder een televisie toestel te moeten meenemen. De kwaliteit moet wel ... ik wil niet inboeten aan beeld kwaliteit. Heb vandaag nog wat rondgesurft..... tevergeefs.
hmzz De tv was idd een stuk scherper als mijn sony glasstron. Maar de bril hou je ook echt niet langer als een half uur op je kop. Aangezien je dan toch geirriteerde ogen krijgt vooral als je het 2 uur lang doet. En de punten op je hoofd waar ie op steunt voelen super warm aan en onstaat nogal wat zweet. Het is leuk om gewoon een keer uit te proberen. Maar bezitten voor dat geld is wat anders.