Niks met zielig te maken hoor ik zit zelf half in de game develper wereld en beta tests en team's gesproken.
Het is zwaar werk om een game te maken en vooral van niks tot iets dat weet ik zelf ook wel maar ik weet ook wat die game develpers kunnen doen maar ze doen het niet tijd/geld/tests. En daar baal ik van elke keer als ik een orgineel spel koop die ik leuk vindt zijn er altijd die zelfde dingen wat het spel weer niet leuk maakt. EN dat is gewoon letterlijk weggegooid geld. vindt ik dan en daarom koop ik alleen orginele spellen die ik echt leuk vindt met die dingen die ze makkelijk weg konden houden en niet naar deel 2 verschuiven.
Want je kan ook zien na een game release krijgen ze feedback en 80% wijzen de dingen aan die het spel niet leuk maken. Als ze dat nou voor de release beter doen met feedbacks zou het een stuk beter gaan.
Ik heb zelf aantal games getest en 2 keer betaald gekregen ervoor. Maar er waren niet meer dan 10 mensen bij de test (1week full time gamen) kan beter denk ik op dat gebied.
Maar in iedergeval dat je me zielig noemt vindt ik een beetje overdreven wouter aangezien jij op dat gebied niet zoveel ervaring hebt dacht ik zo of wel?
Laatst bewerkt: 21 aug 2002